خبرهای داغ:
امام جمعه روستای اورقین کبودراهنگ:

بانوان طلایه‌داران و مروجین مکتب فاطمی هستند

کبودراهنگ-امام جمعه روستای اورقین با بیان اینکه شما بانوان طلایه‌داران و مروجین مکتب فاطمی هستید، بیان کرد: اگر بخواهیم زندگی موفق را معنا کنیم باید به زندگی مشترک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) رجوع کنیم.
کد خبر: ۹۳۵۷۷۹۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

بانوان طلایه‌داران و مروجین مکتب فاطمی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عبداللهی در تجمع عظیم بانوان و اعضای گردان کوثر شهرستان کبودراهنگ که به مناسبت هفته عفاف و حجاب و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد، اظهار داشت: سال‌های زندگی حضرت زهرا(س) برای کسانی که دنبال زندگی موفق هستند بسیار درس آموز است و ما باید از مکتب حضرت زهرا(س) درس بگیریم.

وی افزود: حضرت زهرا(س) در یک جمله نیم خطی، زندگی خانوادگی و یک خانواده خوشبخت را معنا می‌کند و درس‌های بسیار بزرگی را برای ما به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه روستای اورقین کبودراهنگ اضافه کرد: برای همه آنهایی که دل و زبانشان به یاد حضرت زهرا(س) است اگر سبک زندگی ایشان را در زندگی خود عملیاتی کنند زندگیشان در بعد عملی نیز رنگ و بوی حضرت زهرا(س) خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شما بانوان طلایه‌داران و مروجین مکتب فاطمی هستید، بیان کرد: اگر بخواهیم زندگی موفق را معنا کنیم باید به زندگی مشترک ایشان رجوع کنیم و اگر همین یک جمله را سرلوحه زندگی خود کنیم بسیاری از مشکلات‌مان حل خواهد شد .

عبداللهی در ادامه به سه الگوی اساسی در زندگی مشترک حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) شامل صداقت، امانتداری (رازداری) و همراهی با همسر اشاره کرد و گفت: اگر این سه اصل در زندگی رعایت شود حتی اگر زندگی ما به بن بست هم رسیده باشد، 95 درصد مشکلات حل خواهد شد و خانواده خوشبخت و سعادتمندی خواهیم داشت.

در پایان مراسم بیانیه عفاف و حجاب توسط فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) کبودراهنگ قرائت شد و به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات