رئیس کمیته امداد امام(ره) شهرستان خلخال گفت: در روز تاسوعای حسینی بیش از 3000 پرس غذای گرم و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان خلخال توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۶۰۳۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

تــــوزیع 3000 پرس غـــذای گرم در شهرســـتان خلــخال

مقیم صبحی در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در خلخال با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: امروز همزمان با روز تاسوعا به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خلخال و با همکاری و همیاری بسیج و پایگاه‌های مقاومت، گروه جهادی شهید علی سیفی و موسسه نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع)، بیش از ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در بین مددجویان، بیماران کرونایی و نیازمندان واقعی توزیع شد.

وی افزود: در کنار اقلام غذایی، بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی و سبد غذایی در بین محرومین شهر خلخال و روستاها توزیع و بیش از ۴۰۰ بسته گوشت نیم کیلویی در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خلخال تصریح کرد: خیران و مردم بزرگوار خلخال می‌توانند در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

توزیع بیش از ۱۷هزار ماسک در بین دستجات عزاداری خلخال

جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال نیز از برپایی چادرهای بسیج از اول ماه محرم در میادین، مقابل مساجد و محلات شهر خلخال خبر داد و گفت: بیش از 17 هزار ماسک با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستجات و محافل عزاداری در بین مردم عزادار شهرستان خلخال توزیع شده است.

وی افزود: در بحث نذر خون نیز با توجه به نیاز بیماران و مراکز درمانی به واحدهای خونی، نذر خون با همت بسیجیان حوزه شهری امام خمینی(ره) خلخال انجام شد.

گفتنی است؛ امروز که منتسب به یوم العباس(ع) است، مردم عزادار شهرستان خلخال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مقابل مساجد با پرهیز از دسته‌گردانی به عزاداری پرداختند.

ارسال نظرات