خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس نی ریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۷۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان نی‌ریز با حضور فرماندار شهرستان نی ریز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرمانده منطقه انتظامی و جمعی از مسئولین ادارات و ارگان ها و مدیران کارخانجات صنعتی  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

 سرهنگ شعبانی‌نیا ضمن خیر مقدم به مسئولین و مدیران حاضر در جلسه و گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تبیین برنامه های بزرگداشت این هفته، شعار محوری هفته دفاع مقدس سال ۲۴۰۰ را «ما مقتدریم» اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز همچنین با تأکید بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در اجرای برنامه ها، اهم برنامه های اجرایی این هفته را برگزاری یادواره شهدا در دانشگاه علمی کاربردی با حضور سردار اسدی، برنامه حرم تا حرم ( برنامه پیاده روی از گلزار مطهر شهداء تا تپه نورالشهدا در روز اربعین)، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، شب شعر و شب خاطره دفاع مقدس، دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران، توزیع کمک های مؤمنانه، برگزاری برنامه یادواره شهدا تحت عنوان افتخار کوچه آبروی محله، هر کوچه ی شهید یک حسینیه، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، تجلیل از مدافعان سلامت و ... بیان کرد.

گفتنی است در این جلسه رؤسای ادارات و ارگان ها برنامه های خود را پیرامون گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشریح کردند.

در ادامه، هدایت، فرماندار شهرستان نی ریز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری« راه شهدا کمتر از خون شهدا نیست» به نقش مهم و کارهای ماندگار و اثر گذار در ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت اشاره کرد و هدف اصلی برنامه ها در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را اثر گذاری برنامه ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

وی در ادامه گفت: بزرگداشت دفاع مقدس ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده اند و باید این فرهنگ و ارزش‌ها همچون نهضت عاشورای امام حسین (ع) فراگیر شده و به نسل‌های بعدی و جوانان منتقل شود.

هدایت با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت دفاع مقدس در سطح شهرستان در نظر گرفته شده که یکی از اولویت‌های برگزاری این برنامه‌ها بستر فضای مجازی است لذا در این ایام رسانه‌های رسمی شهرستان می توانند نقش بزرگی نسبت به زنده نگه‌داشتن هشت سال دفاع مقدس ایفاکنند.

وی تاکید کرد: همه روسای ادارات شهرستان ملزم هستند بیش از پیش برای هر چه باشکوه‌تر برپا شدن برنامه های هفته دفاع مقدس مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها