معاون اجرایی سپاه کربلا خبر داد

امضای ۹ تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا با ادارات کل برای مهارت آموزی سربازان

ساری-معاون اجرایی سپاه کربلا از امضای ۹ تفاهم نامه همکاری بین سپاه کربلا و ادارات کل استان برای مهارت آموزی سربازان سپاه کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۰۲۹
|
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
امضای ۹ تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا با ادارات کل برای مهارت آموزی سربازان
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، قرارگاه استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سپاه کربلا با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده و سرهنگ پاسدار علی مهاجر معاون اجرایی سپاه کربلا با حضور هشت مدیرکل از جمله مدیر کل جهاد کشاورزی، مدیر کل فنی و حرفه‌ای رئیس هلال احمر، دفتر حمایت و سرمایه گذاری استانداری، مدیر کل اداره تربیت بدنی، پیش از ظهر امروز در سپاه کربلا تشکیل و از سایت مهارت آموزی سربازان رونمایی شد.
 
 سرهنگ پاسدار علی مهاجر در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به تدابیر رهبر معظم انقلاب در راستای مهارت آموزی سربازان، از تشکیل قرارگاه مهارت آموزی سربازان در سپاه کربلا خبر داد و گفت: امروز جلسه ای با حضور فرمانده سپاه کربلا  و مدیران کل استانی تشکیل شد.
 
امضای ۹ تفاهم نامه همکاری سپاه کربلا با ادارات کل برای مهارت آموزی سربازان
 
معاون اجرایی سپاه کربلا از امضای ۹ تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل استان و سپاه کربلا هم خبر داد و افزود: این تفاهم نامه ها در راستای  مهارت آموزی بهتر سربازان که منتج به شغل پایدار شود، منعقد شد.
 
سرهنگ مهاجر در ادامه با اشاره به اینکه دغدغه امروز جامعه بحث اشتغال جوانان است، خاطرنشان کرد: طبق تدبیر رهبر معظم انقلاب، فرصت سربازی فرصت مغتنمی برای مهارت اموزی و ایجاد یک  شغل است.
 
معاون اجرایی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود از آموزش سربازان در 45 رشته مهارتی طبق زیست بوم مازندران هم خبر داد و اضافه کرد: از ابتدا علاقمندی سربازان به مهارت ها مشخص و در ادامه برای طی مهارت آموزی در کلاس های اموزشی همزمان با دوره خدمت خود، شرکت می کنند.
 
سرهنگ مهاجر در ادامه به اخذ مدرک فنی مهارت آموزی سربازان هم اشاره کرد و گفت: ان دسته از سربازانی که دوره مهارت آموزی را طی کردند و دوره پایان خدمت خود را هم می گذارند در کارگروه  اشتغال استانداری ، تفاهم نامه ای امضا شد تا به این دسته از سربازان تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال پایدار داده شود.
 
معاون اجرایی سپاه کربلا در پایان سخنان خود به رونمایی سایت و اپلیکیشن مهارت اموزی به نام «امین »هم اشاره و اضافه کرد: سربازان در دوره خدمت خود و همچنین کسانی که در شرف اعزام به سربازی هستند، می توانند با ورود به این سایت ،علاوه بر کسب مهارت، آموزش و اطلاعات مهارت اموزی،  یک مهارت طبق علاقمندی،انتخاب کنند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها