هدایای نیکوکاری استان مازندرانی به هموطنان هیرمندی رسید

هیرمند/ کاروان هدایای نیکوکاران مازندرانی در قالب طرح نذر آب 4 به هموطنان شهرستان هیرمند در استان سیستان و بلوچستان رسید.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۱۹
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، طرح ملی نذر آب ۴ با حضور حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان هيرمند و مسئولان اجرایی این طرح، در این شهرستان آغاز شد. 

این طرح با همت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تابستان امسال تا ۱۵ شهریورماه در ۱۵ شهرستان ازاستان‌های هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و استان سیستان و بلوچستان، در سه محور سلامت،  معیشت  و خدمات عمرانی انجام شد، اما به دلیل وسعت عمق فاجعه هم اکنون با حضور استان‌های مازندران و لرستان اجرای این طرح هدفمند در شهرستان هیرمند واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است. 

امام‌ جمعه  شهرستان هیرمند در مراسم افتتاحیه این طرح در منزل مرزبان شهید رضا بارانی از عشایر شهرستان ضمن تقدیر از همت جهادی و نظر مساعد مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر تصریح کرد؛ شهرستان هیرمند در یکی از نقاط حساس جغرافیای سیاسی ایران اسلامی قرار گرفته است، و اهالی این شهرستان محروم مرزی با کمترین امکانات قابل تصور زندگی می‌کنند.

حجت الاسلام راشکی افزود: مردمی که در مرزها و نقاط مرزی زندگی می کنند در واقع مرزداران بی ادعایی هستند که برای حفظ ارزشهای انقلاب و دفاع از میهن جانشان را فدا می کنند، لذا امروز باید تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی  نهایت توان خود را صرف خدمت به این سنگربانان بی ادعای مملکت کنند.

 
ارسال نظرات