خبرهای داغ:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد:

تلاش برای ارتقای ساختار دفاع سایبری در دولت سیزدهم

سردار جلالی گفت:پدافند غیرعامل تلاش دارد تا یک لایه دفاعی در بخش‌های اجرایی کشور سامان دهد.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۴۵
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور که امروز به قم سفر کرده است در دیدار با آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی از اعضای جامعه مدرسین گفت: افزایش سطح توان و بازدارندگی دفاعی کشور سبب شده است تا دشمن به سمت مدل جدیدی از تهدیدات گرایش پیدا کند.

او افزود: در شرایط فعلی دشمنان در تلاش هستند تا در حوزه‌های نوپدیدی مانند فضای سایبری دشمنی‌های خود را علیه ملت ایران اعمال کنند.

سردار جلالی گفت: ساختار دفاع نوین در قالب پدافند غیرعامل با تدبیر مقام معظم رهبری قریب به دو دهه است که در کشور شکل گرفته است.

وی با تاکید بر تلاش برای ارتقای ساختار دفاع سایبری عنوان کرد: پدافند غیرعامل تلاش دارد تا یک لایه دفاعی در بخش‌های اجرایی کشور سامان دهد و این امیدواری وجود دارد تا در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام برسد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان این که متاسفانه یکی از عبرت‌های دولت دوازدهم این بود که در حوزه جنگ سایبری ساده‌انگاری و غفلت می‌کرد، ادامه داد: این رویکرد در دولت جدید متفاوت است و ما به یک فهم واحد و مشترک با دولت دست یافته ایم و این امید وجود دارد تا عقب ماندگی‌های دولت قبل برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات