خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

دستگیری باند سارقان و کشف ۱۶ فقره سرقت در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل و لوازم داخل خودرو و کشف ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۱۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت از منزل و قطعات داخل خودرو در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با کار اطلاعاتی موثر سرانجام مخفیگاه سارقان شناسایی و سه متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۱۶ فقره سرقت منزل و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: همچنین به دنبال وقوع چند فقره سرقت کنتور‌های آب منزل خالی از سکنه در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: با انجام ۴۸ ساعت کار فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه یک سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد که پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی، به ۶ فقره سرقت کنتور آب از منازل مسکونی خالی از سکنه به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

ساکی بیان کرد: در ماموریت دیگری و به دنبال وقوع سرقت از یک کارگاه، کارکنان کلانتری ۱۳ شهرستان، یک سارق را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند که در بازجویی‌های فنی از وی، ۵ فقره سرقت کشف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، ۲۰ قطعه اموال سرقتی شامل اره و دریل برقی، فرز، لوازم منبت کاری، اره چکشی، رنده برقی، دو دستگاه باطری و دریچه آب و فاضلاب و مینی فرز کشف شد.

وی با بیان اینکه یک خریدار اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر شد، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغی و سرقت میلگرد تیر‌های برق در سطح یکی از بخش‌های شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به این که با انجام ۴۸ ساعت کار تخصصی و اطلاعاتی، مخفیگاه متهم شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر شد، افزود: در بازرسی از این مکان، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل بیش از یک تن میلگرد، درب و پنجره‌های فلزی خانه‌های باغی و فنس زمین‌های کشاورزی به همراه آلات و ادوات انجام سرقت مانند پتک، قلم و چراغ قوه کشف شد.

ساکی گفت:  متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت از خانه‌های باغی و تخریب تیر‌های برق بتنی و سرقت میلگرد‌های آن اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات