درخشش تیم های تنیس روی میز و بدمینتون فرهنگی دیلم

تیم‌های تنیس‌روی‌میز آقایان و بانوان و بدمینتون بانوان فرهنگی دیلم عنوان سوم اولین دوره یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی و دومین یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را کسب کردند.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۴۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش عصر دیلم و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش‌و پرورش شهرستان دیلم؛ علی دشتی گفت: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم و به میزبانی بوشهر برگزار شد که تیم‌های آقایان و بانوان فرهنگی دیلم موفق به کسب عنوان سوم شدند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان دیلم ضمن تبریک این موفقیت افزود: تیم‌های تنیس روی‌میز و بدمینتون شهرستان دیلم با تلاش و پشتکار مثال‌زدنی خود به چنین مسابقاتی اعزام، و این چنین موفقیتی را کسب نمودند که در این میان تلاش مجموعه تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قابل تقدیر است.

وی افزود: تیم تنیس روی‌میز آقایان متشکل از اقایان امید بهمنیاری، مصطفی شاکرزاده، عباس خادمی و مهدی خلیلی، تیم تنیس روی میز بانوان متشکل از خانم‌ها آذر فتاح، صدیقه کرمی، مریم نیک‌اقبال و فاطمه داودی و تیم بدمینتون بانوان متشکل از خانم‌ها مریم دارابیان، افسانه لاری‌زاده، حمیرا پسنده، زهره ذاکری و خدیجه بازویی توانستند با افتخار و برای نخستین بار در تاریخ ورزش فرهنگیان دیلم در مسابقات حاضر و حائز رتبه سوم شوند.

ارسال نظرات