خبرهای داغ:

45 بسته معیشتی در محله اسلامی آل یاسین (ع) توزیع شد

خواهران و برادران بسیجی محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در راستای رزمایش مواسات 45 بسته معیشتی را بین خانواده های نیازمند در محله توزیع کردند.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۴۵
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه محرم نیز رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت پایگاه های مقاومت بسیج با یاری خیرین ادامه دارد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) در خصوص اقدامات مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ادامه انجام اقدامات مومنانه در دستگیری از خانواده های نیازمند با محوریت مسجدمحوری و محله محوری در این دوره 45 بسته حمایتی بین نیازمندان محله اسلامی آل یاسین توزیع شد.

او افزود: این اقدام مومنانه به همت پایگاه حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) با یاری خیرین که همیشه یاری گر ما هستند انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بیان داشت: دسته بندی البسه و تهیه و بسته بندی اقلام غذایی به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه صورت گرفت و البسه ها نیز بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

اسیری عنوان کرد: مراسم سوگواری حسینی از ابتدا ماه محرم هر روز در پایگاه برگزار می شود. امروز همزمان با ششم محرم الحرام مراسم عزاداری با سخنرانی فاطمه پیوندی هادی سیاسی بسیج در سرخه با موضوع مکارم اخلاق برگزار شد.

او ادامه داد: در این راستا تلاش گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی در برپایی مراسم عزاداری با پذیرایی از سوگواران و نظافت پایگاه قابل تقدیر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها