فرمانده سپاه استان قم:

طلاب بسیجی در تحقق جهاد تبیین، نقش کلیدی دارند

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: حقیقتاً در شرایط کنونی طلاب بسیجی در امر تحقق جهاد تبیین، نقش کلیدی بر عهده‌دارند.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۶۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

طلاب بسیجی در تحقق جهاد تبیین، نقش کلیدی دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا موحد ، چهارشنبه‌شب طی سخنانی در یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم ضمن تقدیر از اجرای نمایش "مردم میداندار اصلی انقلابند" اظهار داشت: ما باید با تکیه‌بر نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه حفظ و تقویت کنیم.

وی با اشاره به این‌که باوجود همه دشمنی‌ها و فتنه‌ها، انقلاب اسلامی به راه پرافتخار خود ادامه داده است، افزود: بی‌شک نقش ولی‌فقیه و مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن تا به امروز بسیار مهم بوده است و ازاین‌پس نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم درصحنه در سایه روحیه انقلابی و جهادی، مشکلات به عنایت الهی مرتفع خواهد شد.

وی همچنین گفت: مسئولان و مدیران کشور حقیقتاً باید قدردان این مردم عزیز و بزرگوار باشند که باوجود همه مشکلات، جانانه پای‌کار انقلاب و نظام ایستاده‌اند و از ارزش‌های خود دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در ادامه به نقش کلیدی طلاب بسیجی در عرصه تحقق جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان ازجمله گروه‌های جهادی که طلاب بسیجی نیز در آن‌ها خوش درخشیده‌اند، در امر خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه محرومان موفق عمل کرده‌اند و باید این‌ها به‌درستی در جامعه تبیین شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار