صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
فرمانده سپاه شاهرود با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (ص) گفت: اصحاب تریبون موثر برافکار عمومی به مقابله با این خط تبلیغی خطرناک و آلوده به اهداف صهیونیستی بپردازند.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۶۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با محکوم کردن اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام و قرآن کریم اظهار کرد: بار دیگر کینه توزان دین مبین اسلام و کوته بینان لیبرال دموکراسی غرب با بازنشر کاریکاتوری موهن به بهانه آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی توهین کردند.
وی افزود: این توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد.
فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می‌گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی (ص) و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.
وی با بیان اینکه این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است گفت: وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد مقابله کنند.
خوشقدم تصریح کرد: مسببان و حامیان این رفتار داعش گونه و طالبانیسم غربی باید بدانند که توهین به پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) نه تنها توهین به دین مبین اسلام؛ بلکه توهین به تمامی پیامبران و ادیان الهی است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: ارتکاب به این گناه نابخشودنی و مشمئز کننده، توسط قلم بدستان صهیونیست که با لطمه به عواطف دینی مسلمانان جهان و از جمله شهروندان مسلمان فرانسه، مقدمه و محرک جنگ مذهبی و مروج منازعه و خشونت محسوب می‌گردد، چهره زشت و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر و آزادی‌های مدنی در غرب را به خوبی آشکار ساخته اند.
وی ضمن هشدار به مسببان این اقدام سخیف و نوکران آن‌ها یادآور شد: مسلمانان جهان در مقابل این حرکات مذبوحانه به شدت خواهد ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: (هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد).
خوشقدم اصحاب تریبون موثر برافکار عمومی را دعوت به مقابله با این خط تبلیغی خطرناک و آلوده به اهداف صهیونیستی کرد و افزود: از مسئولان دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی داخلی و جهان اسلام انتظار است، برای بازدارندگی در برابر این روند دین ستیزانه و خصمانه از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات