صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 03 June 2024
همدان- استاندار همدان گفت: ۳۵۳ طرح تولیدی، اقتصادی در استان در حال اجرا است که تا پایان سال ۱۵۰ مورد از این طرح‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۴۱
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدسعید شاهرخی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان که در سالن شهدای استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب، به ویژه شهید حیدری از نهاوند، اظهار داشت: نگاه ما به مسئولیت و خدمت به مثابه یک فرصت الهی است و در لحظه لحظه آن به نفع مردم استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تغییر دولت نباید تأثیری منفی بر ما و مردم بگذارد، افزود: برای اینکه بتوانیم بیش از گذشته فعالیت کنیم یک برنامه ۹۰ روزه برای تابستان ۱۴۰۰ انتخاب کردیم و با جدیت کار را پیش می‌بریم و با فعالیت‌های مضاعف باید کار را به نتیجه برسانیم.

استاندار همدان ادامه داد: در این برنامه مقرر است ۲۰۰ برنامه را مصوب کنیم و افتتاحیه‌های قابل توجهی خواهیم داشت و این عهدی که با مردم بستیم با قدرت ادامه خواهیم داد و در ادامه کار با مردم ارتباط و گفت و گوی مستمر خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه استان براساس برنامه پیش می‌رود، گفت: ما در ۷ سال گذشته سه سد ساختیم و به بهره‌برداری رساندیم و عملیات اجرایی دو سد را انجام دادیم که دولت جدید آن را ادامه خواهد داد؛ برای سد گرین در نهاوند ۳۳۷ میلیارد تومان و برای سد خرمرود ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کردیم.

شاهرخی اضافه کرد: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان شرکت شستا در شهرستان‌های رزن، فامنین، ملایر و نهاوند سرمایه‌گذاری کرده که در حال اجرا هستند.

وی با بیان اینکه پتروشیمی همدان ۱۸ سال تعطیل بود که در سال ۹۸- ۹۹ با جدیت راه‌اندازی شد و اکنون افتخار ما در همدان شده است، عنوان کرد: با توجه به ظرفیتی که در مجمع نمایندگان داریم ردیف راه آهن همدان به ملایر مستقل شد و امسال راه آهن برقی کلید می‌خورد.

استاندار همدان با بیان اینکه طی این ۸ سال بنابر آنچه در اسناد موجود است ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ملی گرفتیم، گفت: امسال نیز اعتبار استان ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که در پیوست بودجه‌ای استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ما پتروشیمی نهاوند است که باید به نتیجه برسد، ابراز داشت: در اغلب شهر‌ها بیمارستان ساخته شد، اما در مرکز استان در منطقه غرب کشور کار بی‌سابقه‌ای انجام شده است که با فاصله بسیار زیادی در حوزه سلامت و درمان جلو هستیم.

شاهرخی با بیان اینکه دو منطقه ویژه در جهان آباد و ملایر داریم، تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز پروژه‌های برق‌رسانی است.

وی بیان کرد: در حوزه مسکن، کبودراهنگ پیشتاز است و روز دوشنبه با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ۲ هزار واحد مسکونی در کبورداهنگ افتتاح می‌شود.

استاندار همدان گفت: اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی در استان ۵۴۰ میلیارد تومان است که ۵۶ درصد رشد کرده و نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی ابراز داشت: اعتبارات عمرانی استان ۸۶۲ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۶۳۵ میلیارد تومان توزیع نکردیم چراکه دستورالعمل آن نیامده است.

شاهرخی ادامه داد: امسال پروژه‌های ملی ما ۲ هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۲۰۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه برای امر تحقیق و پروژه‌های دانشگاهی یک هزار میلیارد تومان داشتیم، افزود: رمز توسعه استان این است که این رقم را ما صرف زیرساخت‌ها کنیم و به دنبال بخش خصوصی برویم.

استاندار همدان عنوان کرد: ۳۵۳ طرح تولیدی، اقتصادی در استان در حال اجرا است که تا پایان سال ۱۵۰ مورد از این طرح‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات