در طول هفته معلم و عقیدتی سیاسی؛

بیش از 60 برنامه متنوع در شبستر اجرا می شود

خبرگزاری بسیج: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با اشاره به فرارسیدن هفته معلم و عقیدتی سیاسی، گفت:در طول این هفته بیش از 60برنامه مختلف فرهنگی اجتماعی و سیاسی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شبستر اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۱۵۲۲۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام توفیق راد با اعلام این خبر، افزود: رئوس کلی برنامه های پیش بینی شده در هفت محور ولایت و فرهنگ مهدویت، ایمان و معنویت، پیشرفت علم و فناوری ، پیشرفت و عدالت، امربه معروف و نهی از منکر ، وحدت و بیداری اسلامی وفرهنگ و اخلاق اسلامی است.

وی اظهارکرد: این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ ولایتمداری و اشاعه فرهنگ مهدویت، روشنگری و بصیرت دهی در مسائل دینی و سیاسی، احیا و گسترش امربه معروف و نهی ازمنکر برای یکپارچگی و وحدت ملت و دولت در نظام و انقلاب اسلامی و روشنگری بسیجیان در تحلیل درست از وقایع سیاسی و اجتماعی و تحولات جاری ایران و جهان و لزوم تبعیت پذیری از ولایت فقیه و نقش بارز آن در دوام و بقای انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام توفیق راد نقش شهید مطهری در انقلاب اسلامی ایران را به عنوان بنیانگذار تفکر اسلامیو دینی، کم نظیر دانست و خاطرنشان کرد: آثار ارزشمند و منابع مکتوب این استاد فرهیخته می تواند چراغ راه جوانان و نوجوانان برای تعمیق بنیان های فکری، اخلاقی و دینی آن ها برای مبارزه با تهدیدهای نرم دشمن باشد.

وی از مدیران بسیج خواست تا با برگزاری سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری در حلقه های صالحین پایگاه های بسیج و مساجد شهرستان برای تعمیق باورهای دینی و اخلاقی آهاد مختلف جامعه گام بردارند.

این مقام مسئول هفته عقیدتی وسیاسی درسپاه و بسیج را فرصتی مناسب برای نشر و انعکاس ارزش های ناب اسلامی وشناساندن مقام شهید مطهری دانست و تصریح کرد :همه عناصر تربیتی و اخلاقی به خصوص معلمان، اساتید، دانشجویان و اقشار فرهنگی می توانند با سرمشق قرار دادن سیره فردی واجتماعی ومطالعه ا فکار وآثار شهید مطهری درتربیت نسل جدید درتراز انقلاب اسلامی ونیل به جامعه توحیدیافق های روشنی باز کنند.

ارسال نظرات