خبرهای داغ:

به شدت پیگیر پرونده تراكتورسازي هستيم

خبرگزاری بسیج: رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات پاياني بازي تراكتورسازي با نفت تهران و حواشي آن، گفت:‌ به شدت پیگیر این پرونده هستم و اگر مسئولان ورزشي كشور بخواهند در این خصوص ‌کوتاهی کنند، حقایق را بیان خواهم کرد.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۷۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان به عملکرد تونی در دقايق پاياني اين بازي نیز انتقاد كرد و بيان داشت: از وی که یک مربی بین‌المللی بوده و سابقه کار در باشگاه‌های اروپا را هم دارد‌، بعید بود که نتیجه بازی اصفهان را با ایما و اشاره قبول کنند.

وی ادامه داد: من فرد فنی در فوتبال نیستم اما می‌دانستم که تراکتورسازی در 15 دقیقه پایانی باید عقب کشیده و بازی را اداره می‌کرد و بیشتر روی زمین خود تجمع کرده و از داشته‌هایش حفاظت می‌کرد.

کریمیان در مورد موج سواري برخي عوامل داخلي و خارجي بر روي اتفاقات بازي تراكتورسازي هم نگاهي داشت و خاطرنشان کرد: عده‌ای هستند که نه برای آنها تیم تراکتورسازی مهم است و نه مردم آذربایحان و قصد انحراف کشیدن این مسئله را داشتند که همه تلاش و تبلیغات این افراد 60 نفری بود که در میدان ساعت جمع شده بودند.
فرمانده سپاه عاشورا در مورد خبری که فردی با نام «م‌.‌م» به عنوان متهم اصلی اتفاقات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز معرفی شده، تصريح كرد: هنوز در این مورد به نتیجه لازم نرسیده و مسئولان در حال تحقیق بوده و ‌پرونده ‌در حال بررسی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار