خبرهای داغ:
شكست خانگي گسترش فولاد؛

گسترش فولاد تبريز در سرما، ذوب شد

خبرگزاري بسيج: از هفته شانزدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال كشور، امروز از ساعت 14:30 گسترش فولاد تبريز در ورزشگاه اختصاصي خود(بنيان ديزل)، ميزبان سايپا تهران بود كه با نتيجه 1 بر صفر شكست خورد.
کد خبر: ۸۶۱۲۲۲۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، شاگردان فراز كمالوند در گسترش فولاد درحالي به مصاف حريف تهراني خود رفتند كه مي توانستند با برد در اين بازي، با تيم سايپا هم امتياز شده و خود را در جدول بالا بكشند.

دقيقه 3 بازي سيدصالحي(مهاجم گسترش) داخل محوطه جريمه حريف صاحب موقعيت مناسب شد كه ضربه اين بازيكن را حامد فلاح زاده(دروازه بان سايپا) مهار كرد.

دقيقه 22 ضربه علي زينالي از داخل محوطه جريمه گسترش فولاد با اختلاف كمي از بالاي دروازه راهي بيرون شد.

دقيقه 24 ميلاد ميداوودي(مهاجم سايپا)، در موقعيتي تك به تك مي توانست دروازه گسترش فولاد را باز كند كه با واكنش مناسب گئورگيف، اين توپ راهي به دروازه باز نكرد.

نيمه نخست اين بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

نيمه دوم با حملات تيم ميزبان آغاز شد و در دقيقه 48 نزديك بود كه گودرزي روي پاس سيدصالحي دروازه فلاح زاده را باز كند، كه ضربه اين بازيكن نيز به بيرون رفت.

دقيقه 55 روي يك رفت و برگشت باز بازيكنان گسترش فولاد مي توانستند نخستين گل بازي را به اسم خودشان ثبت كنند كه با واكنش مناسب دروازه بان حريف و چاشني شانس، توپي از خط دروازه عبور نكرد.

دقيقه 76 ضربه كاشته اي به سود شاگردان مجيد جلالي در تيم سايپا از سوي داور(اشكان خورشيدي) اعلام شد كه ضربه ميداوودي با اشتباه دروازه بان گسترش فولاد وارد دروازه شد تا ميهمان 1 بر صفر از ميزبان خود پيش افتد.

دقيقه 80 سيدصالحي باز مي توانست دروازه فلاح زاده را تهديد كند كه شوت اين بازيكن باز با بي دقتي از كنار دروازه به بيرون رفت.

در نهايت اين بازي با نتيجه 1 بر صفر به سود تيم ميهمان به پايان رسيد تا گسترش فولاد تبريز پس از سه هفته، همچنان در حسرت برد باقي بماند.

سايپا تهران با كسب سه امتياز اين بازي، جمع امتيازهاي خود را به عدد 27 رساند تا به طور موقت در رده چهارم جدول قرار گيرد.

گسترش فولاد تبريز نيز با 21 امتياز در رده دهم جدول جاي دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار