خبرهای داغ:
شهردار تبریز در بازدید از طرح مرکز همایش‌های بین المللی این کلان شهر:

جلوه های اسلامی و ایرانی باید در معماری مجموعه بارز باشد

خبرگزاری بسیج:شهردار تبریز در این بازدید گفت: با توجه به عظمت طرح و چشم‌انداز ملی و بین المللی آن باید در جلوه‌های ظاهری طرح، نمادهای اسلامی و ایرانی به خصوص در ارتباط با فرهنگ و تمدن تبریز و آذربایجان بارز باشد.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۰۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،صادق نجفی با اشاره به وسعت و اهمیت ویژه طرح مرکز همایش‌های بین المللی تبریز در شهرک خاوران، بر لزوم استفاده از امکانات، تجهیزات و مصالح تولید داخل در بخش‌های مختلف اجرای این طرح تاکید کرد.

وی در بازدید از طرح مرکز همایش‌های بین المللی تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن گستردگی و تنوع آیتم‌های این طرح، فازبندی‌های مختلف آن باید با برآوردهای دقیق مالی همراه باشد.
شهردار تبریز اضافه کرد: در این راستا مجریان و مدیران طرح باید حدالامکان از تجهیزات و مصالح تولید داخل، با اولویت تولیدات استانی بهره بگیرند و در صورت نیاز مبرم به استفاده از تجهیزات خارجی، باید مرغوب‌ترین برندهای ممکن را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: قابلیت‌های صنعتی کشور و استان‌مان به قدری بالاست که می‌تواند پاسخگوی ایده‌آل‌های طرح باشد.
دکتر نجفی اظهار داشت: سلیقه‌حاکم بر کلیت طرح در ظرافت‌های طراحی و نماسازی باید با در نظر داشتن الگوهای موفق و مشابه جهانی اعمال شود.

وی با تاکید بر مدیریت زمان و هزینه در بخش‌های مختلف اجرای پروژه، گفت: ضروری است تا از هم‌اکنون سفارش‌های لازم برای تامین بخش‌های جنبی از قبیل نورپردازی، دکوراسیون و تاسیسات زیربنایی ارائه شود.

پیش از سخنان شهردار تبریز، شاهوردی شهردار منطقه‌ 9 تبریز از پیشرفت 35 درصدی طرح مرکز همایش‌های بین المللی تبریز خبر داد و افزود: تمام تلاش‌ها در اجرای طرح در کمترین مدت و با در نظر داشتن اصول بهینه‌ مصرف به کار بسته‌ شده است.
وی اظهار امیدواری کرد، تکمیل طرح، نقش اساسی خود را در تحقق جایگاه اجتماعی و فرهنگی شهرک خاوران ایفا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار