خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه منطقه‌ای عاشورا:

بسیج حافظ ارزش ها و آرمان های انقلابی است

جانشین قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در اجتماع بسیجیان مراغه، با اشاره به نقش بسیج در مقابله با توطئه و نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی، گفت: بسیج حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۸۵
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار پاشایی افزود: بسیج به عنوان تفکر و فرهنگ فراگیر در بین امت اسلامی، متعلق به جناح خاصی نبوده و لشکر مخلص خداست.

وی ایمان، ولایت مداری، بصیرت و مردم سالاری را از ویژگی های بارز بسیجیان برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجی بودن و عمل به تفکر بسیج رسالتی است که امام راحل با بصیرت دینی و انقلابی خود برای امت اسلامی تبیین کرده است.

پاشایی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمام امام راحل، بیان داشت: بسیج ریشه در تاریخ اسلامداشته و با تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و به پشتوانه مردی برای صیانت از اسلام و انقلاب ایجاد شده است.

وی یادآوری کرد: بسیج در طول سال های گذشته تاکنون در مقابله با توطئه ها، فتنه های مختلف، جنگ نرم و در اوج تحریم ها و تهدیدهای دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، نقش مهم و انکارناپذیری داشته است.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای عاشورا ادامه داد: اکنون تفکر بسیجی به برکت خون شهدا و تدابیر رهبر انقلاب فراتر از مرزهای جغرافیای ایران اسلامی الگویی برای ملت های آزاده در سراسر جهان شده است.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بزرگ بسیج در تحقق اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی به ویژه در توسعه فناوری هسته ای، صنایع دفاعی و مقابله با تحریم های اقتصادی با بهره گیری از فرهنگ اقتصاد مقاومتی ضروری است.

ارسال نظرات