فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

یگان حفاظت هواپیمائی یگانی مظلوم/ پیروزی حلب همانند پیروزی خرمشهر

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین بزرگداشت سالروز شکل گیری یگان حفاظت هواپیمائی در سالن اجتماعات سپاه استان، گفت: یگان حفاظت هواپیمائی از معدود یگان هایی که است که نیروهای آن مظلوم هستند با وجودی که ماموریت آن ها ممتاز است.
کد خبر: ۸۷۹۶۶۵۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: علیرغم محدودیت های که بسیاری که یگان حفاظت هواپیمائی دارد ولی توانسته با هوش و فراست و بهره وری از امکانات و از جان گذشتگی ماموریت های خود را به خوبی انجام داده و رتبه برتر EKO را ازآن خود کند.

وی پروزار مطمئون در کشور را مدیون زحمات این یگان دانست و خاطرنشان کرد: تعدادی از نیروهای این یگان در راه ماموریت محوله خود تا پای جان مقاومت کرده و به شهادت رسیده اند.

کریمیان یگان حفاظت هواپیمائی را قسمت مهم پازل دفاعی کشور خواند و تاکید کرد: نیروهای امنیت پرواز بدانند وظیفه سنگینی دارند و اگر در جبهه مقاومت نمی توانند حضور یابند کار آن ها کمتر از آن نیست.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود از پیروزی حلب همانند پیروزی خرمشهر نام برد.

کریمیان این پیروزی را حاصل مقاومت جبهه مقاومت با حضور رزمندگان لبنانی، قفقازی، بنگلادشی و ... در قالب لشکر اسلام با مدیریت پاسدارانی عنوان و بیان کرد: پیام این پیروزی وحدت شیعه و سنی و تشکیل بسیج جهانی اسلام است.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: مقاومت اسلامی با استکبار جهانی در جای جای جهان جاری و ساری است و اگر روزی شکل گیری بسیج جهانی و یا صدور انقلاب برای عده ای باور نکردنی بود امروز به عینه با حضور رزمندگان مقاومت آن را شاهد هستیم.

 

آیین بزرگداشت سالروز شکل گیری یگان حفاظت هواپیمایی ساعاتی پیش در سالن شهدای عاشورای سپاه آذربایجان شرقی با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار و در پایان آن از فرماندهان سابق یگان حفاظت هواپیمائی استان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار