سردار سلامی در آیین بزرگداشت شهدای بدر و خیبر در تبریز:

ایران به مثابه بردا و سلاما در منطقه/ شهید باکری تندیس زنده ایمان

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بزرگداشت شهدای بدر و خیبر و شهید مهدی باکری در مصلی اعظم امام خمینی(ره) کلان شهر تبریز، گفت: ایران امروز در منطقه به مثابه «بردا و سلاما» ایمن و راحت است.
کد خبر: ۸۸۳۶۶۶۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین سلامی افزود: ایران امروز در دنیایی که سلطه گران تلاش می کنند به اقتدار مسلمانان مسلط شوند و مسلمانان را تحت سیطره خود درآورده و استقلال آن ها را بگیرند در اوج امنیت، آرام بوده و در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان با گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی، بیان کرد: با وجودی که استکبار تلاش داشت ما را فلج کند و مهم ترین راهبرد دشمن تحریم های اقتصادی است، ولی کشور در حال پیشرفت است و این نشاگر حقانیت ماست که همیشه در صحنه هستیم.

سردار سلامی افزود: ایران امروز در سایه این پیشرفت ها به پشتوانه مردمی و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب عامل توقف و دفن راهبردهای دشمن در قلب جهان اسلام است، عاملی که در پرتو انقلاب و هدایت رهبری آن شکل گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رشادت شهید مهدی باکری از این سردار شهید به عنوان تندیس زنده ایمان نام برد و اظهار داشت: شهید باکری با ایمان در همه نبردها پیروز می شد و این ایمان این شهید و یارانش مثال زدنی است چراکه روح اصحاب عاشورا در جسم رزمندگان لشکر عاشورا تجلی یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبک مدیریتی شهید باکری را سبکی برای همه مدیران با زیردستان عنوان و تاکید کرد: همین تواضع و تسلط این سردار بر قلب ها بود که یارانش به یاری او شتافتند و امروز شهدای آذربایجان نه تنها افتخار این خطه بلکه افتخار کشور و اسلام هستند.

سلامی به نقش مردم آذربایجان در برهه های تاریخ ایران اشاره و اظهار داشت: مردم آذربایجان در همه تحولات تاریخ ایران نقش ممتاز، برجسته و پیشتازی داشته است و در مقابل استبداد ایستاده که نمونه بارز آن ایستادگی در برابر نهضت ضد استبدادی بیگانگان در دوران مشروطه و نقش پیشگامی انقلاب در قیام 29بهمن تبریز بوده است.

وی ادامه داد: در عصر کنونی نیز علاوه بر حضور لشکر خط شکن عاشورا در عملیات های مهم، عظمت و حرکت توام با بصیرت مردم آذربایجان در هشتم دی سال 88 برای خنثی کردن فتنه 88 نمونه بارز دیگری است که نشان از آگاهی وسیع، باور عمیق مردم این دیار داشت که به حق با حضرت ابوالفضل(ع) این مظهر غیرت و ولایت مداری الفتی ویژه دارند.

آیین بزرگداشت شهدای بدر و خیبر و شهید مهدی باکری هم اکنون در مصلی اعظم امام خمینی(ره) کلان شهر تبریز در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار