سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیله سوار در گفتگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیله سوار گفت: آمریکا و هم پیمانانش بدنبال حذف اندیشه مقاومت اسلامی هستند ولی این دشمنان خبیث و جاهل نمی دانند که جبهه مقاومت یک اندیشه ، گفتمان و یک مکتب عاشورایی است که فقط نمونه آن سردار سلیمانی بود.
کد خبر: ۹۲۰۶۳۳۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

آمریکا و هم پیمانانش بدنبال حذف اندیشه مقاومت اسلامی هستند

حجت الاسلام محمود فاضلی نیا خبرنگار بسیج شهرستان بیله سوار اظهار داشت: حادثه سردار سرافراز همیشه پیروز اسلام داغ میلیونها است مسلمان را نسبت به داغ و قیام سیدالشهداء تازه کرد و دلهانی مردمی که مدافع جبهه مقاومت است جریحه دار شد شهادت سپبهد شهید قاسم سلیمانی نه تنها ایران بلکه سایر بلاد اسلامی و مدافع امنیت وصلح را محزون نمود و بی شک این ملت ها اجازه نخواهند داد تا خون این فدایی ولایت بی ثمر بماند و راه و روش و گفتمان سلیمانی ازلحظه شهادت در حال تاثیراست.

وی افزود: وقتی به شهیدمدافع حرم می نگریم و به حادثه اخیر که منجر به شهادت سردار شهید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی شدیم ، گلواژه مقدس اعتبار و رنگ و بوی تازه بخود میگرد ، در این زمان شهدای مدافع حرم و شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که شهید و شهادت همان بعیت با سیدالشهداء است و شهادت یعنی فدایی ولایت و با ولایت است که شهید عظمت و اعتبار پیدا میکند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیله سوار تصریح کرد: نقش بی بدیل سردار سلیمانی قابل وقف نیست علاوه بر دفاع از نظام و کیان اسلام الان شاهد هستیم که امنیت خاورمیانه مدیون رشادتهای بی بدیل سردار سرافراز سپاه اسلام بود و سردار سلیمانی فدایی اسلام بود و با دقت در زندگی پرافتخار ایشان بدین نتیجه می رسیم که مکتب امامین انقلاب سردارانی چون سلیمانی می آفریندند که تمام و جودش وقفه فدایی اسلام بود.

وی اذعان داشت: آمریکا و هم پیمانانش بدنبال حذف اندیشه مقاومت اسلامی هستند ولی این دشمنان خبیث و جاهل نمی دانند که جبهه مقاومت یک اندیشه ، گفتمان و یک مکتب عاشورایی است که فقط نمونه آن سردار سلیمانی بود.

حجت الاسلام فاضلی نیا بیان کرد: شهادت مظلومانه سردار شهید اسلام بدست شقی ترین فرد تاریخ و بازتاب جهانی و بین المللی آن سبب شد تا درس متکب سلیمانی ها احیاء شود و جبهه مقاومت رنگ و بوی جدید پیدا کند تا با عزمی راسخ و قدرتی دو صد چندان مقابل دشمنان بایستد. و مردم در پی انتقام این کارظالمانه هستند و منتظرند تاجواب دندان شکنی دهیم.

وی با بیان اینکه بهترین راه روشنگری آینده ازسلیمانی ها احیاء متکب سلیمانی هاست، افزود: اگر هدف و تفکر سردار سلیمانی به آیندگان روشنگری شوند به سان فانوس روشن و درشب با تلاش مضائف به جنگ با استکبار جهانی خواهند رفت و فاتح میدان جنگ خواهند شد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیله سوار گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری که حضرت آقا فرمودند "من به این مذاکره خوشبین نیستم" ، و حال آمریکای جنایتکار دست مذاکره دراز کرده است و از سوی فرماندهان نظامی ما را ترور می کند قابل مقایسه است.

وی در پایان بیان داشت: اگر ولایت مدار باشیم ، الگوی خود را سردار سلیمانی قرار دهیم درصفای دل در نماز ، در روزه قطعا خواهیم دید که راه نفوذ آمریکا بسته خواهد شد.

ارسال نظرات