خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان :

وحدت و انسجام جوانان و مردم رویش جدید خون شهید حاج قاسم است

فرمانده سپاه اصفهان عزت، استقلال و اعتبار ایران را ارمغان جبهه مقاومت برشمرد و افزود: امروز به برکت خون شهدای مدافع وطن، رزمندگان، فاطمیون، زینبیون وحیدریون سنگر و خاکریز اول کشور به جغرافیای فرامرزی و سواحل مدیترانه گسترش پیدا کرده و وحدت و انسجام جوانان و مردم رویش جدید خون شهید حاج قاسم است.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۵۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، سردار مجتبی فدا در جمع مردم  بخش قهدریجان  ، انقلابی و ولایتمداری را از ویژگی‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: در 41 ساله گذشته تاکنون شهید حاج قاسم پیرو وهمراه رهبری، انقلاب و نظام بود؛ چراکه همراه بودن مهم‌تر از پیرو بودن است. در این سال‌ها برخی تنها پیرو بودند ولی همراه نبودند.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدیری توانمند، شجاع، دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز، اهل مبارزه، مردم‌دار و حلال مشکلات مردم و عاشق اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) و در کل یک نظامی به تمام معنا بود.

فرمانده سپاه اصفهان ادامه داد: خون شهید حاج قاسم، بیداری ملت‌های مختلف درسرتاسر جهان را به دنبال دارد و دوستداران شهید در اروپا و حتی آمریکا مراسم‌های مختلفی را برای نکوداشت او برگزار کردند.

وی اقتدار، عزت، استقلال و اعتبار ایران را ارمغان جبهه مقاومت برشمرد و افزود: امروز به برکت خون شهدای مدافع وطن، رزمندگان، فاطمیون، زینبیون وحیدریون سنگر و خاکریز اول کشور به جغرافیای فرامرزی و سواحل مدیترانه گسترش پیدا کرد.

سردار فداء ثمره خون شهید سپهبد حاج قاسم را عظمت، شجاعت و اقتدار ایران درمنطقه وحتی جهان دانست و تصریح کرد: ازجنگ جهانی دوم تاکنون که 70 سال می‌گذرد هیچ دولتی به پایگاه نظامی آمریکا حمله نکرده بود که به برکت خون شهید حاج قاسم و بدون هماهنگی با سازمان و کشوری ایران باحمله به پایگاه نظامی آمریکا انتقام اولیه را وارد کرد 

وحدت و انسجام جوانان و مردم رویش جدید خون شهید حاج قاسم است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، وحدت و انسجام جوانان و مردم را رویش جدید خون حاج قاسم بیان کرد و گفت: دشمنان درصدد بودند با ایجاد آشوب‌هایی در ایران و عراق سه ماه بین 2 کشور تفرقه ایجاد کنند که خون حاج قاسم و ابومهدی باعث حفظ وحدت شد و طرح دشمنان را نقش برآب کرد.

سردار فداء پیروی از شهدا، حرکت درمسیر رهبری، دفاع از الگو وارزش ها، حضور درصحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام همچون 22 بهمن و دوم اسفند (انتخابات مجلس) را از عوامل تضمین آینده نظام و انقلاب بیان کرد.

وی تصریح کرد: راه، آرمان‌ها و اصول شهید حاج قاسم که همان راه رهبری و شهداست به دست فراموشی سپرده و پرچم آن به زمین خورده نخواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، رتبه نماز جمعه شهر قهدریجان را درجایگاه چهارم استان اعلام کرد و افزود: جهادی بودن، اعتبار، عزت و اقتدار شما مردم قهدریجان را که ثمره خون شهداست، بیش از پیش حفظ کنید و مدال افتخار در پشتیبانی از نظام و انقلاب باشید و اجازه ندهید دشمن از افتخارات شما سوء استفاده کند.

 

 

ارسال نظرات