سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل:
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه محور پویانمایی، نرم‌افزار و اپلیکیشن در هفته اول بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۳۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرگرد پاسدار قاسم محمدزاده در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: نخستین رویداد بزرگ دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور 2 تا 4 بهمن ماه در سالن ورزشی اطراف مجتمع شورابیل اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه رویداد بزرگ دیجیتال بسیج در سه بخش پویانمایی و نرم‌افزار و اپلیکیش است افزود: تاکنون 15تیم در قالب تیم سه نفره آثار خود را ارائه کرده‌اند و ثبت نام از علاقه مندان این سه بخش ادامه داشته و افراد می‌توانند درسایت مربوطه ثبت نام کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل افزود: این رویداد ویژه آقایان بوده و افراد می‌توانند با تولید محتوا در این رویداد بزرگ ثبت نام کنند ون فرات برتر به رویداد کشوری راه می‌یابند.

محمدزاده تصریح کرد: رویداد دیجیتال بسیج در محوریت گام دوم انقلاب اسلامی و محورهای انقلابی برگزار می‌شود و افتتاحیه این رویداد 2 بهمن ماه است که به طور رسمی کلید می‌خورد.

وی از برگزاری همایش فعالان مجازی استان اردبیل با حضوربیش از 600 نفر از فعالان مجازی استان در 5 بهمن ماه درسالن ولایت اردبیل خبر داد و افزود: سخنران این همایش از سازمان صدا و سیما بوده و از نفرات برتر فعالان مجازی استان تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات