امام جمعه مشگین‌شهر گفت: عزت و عظمت کنونی کشور مرهون خون شهداست و در هر شرایطی باید قدردان شهدا بوده و برای تداوم آرمان‌های آن‌ها تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۰۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
جوانان منش شهدا را الگو قرار دهند/عزت و عظمت کنونی کشور مرهون خون شهداست
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام رضا باوقار در آیین گلباران محل شهادت پنج شهید انقلاب اسلامی در خیابان شهدای مشگین‌شهر اظهارداشت: عزت و عظمت کنونی کشور مرهون خون شهداست و در هر شرایطی باید قدردان شهدا بوده و برای تداوم آرمان‌های آن‌ها تلاش کنیم.

وی از نوجوانان و جوانان خواست راه و روش شهدا را الگوی شایسته خود قرار بدهند. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشگین‌شهر هم در این آیین گفت: ۳۰ دی ماه سال ۵۷ مصادف با قیام خونین مردم مشگین‌شهر است که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان توسط ماموران رژیم پهلوی شد.

محرم نوراللهی افزود: اهالی شهرستان مشگین‌شهر در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی هشت شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند که از این تعداد پنج شهید در خیابان سازمان به درجه رفیع شهادت نایل شده‌اند.

او گفت: شهیدان قباد سعادتی، قاسم عبدالعلی‌اوغلی، ذبیح‌الله رضایی، الماس تقی‌اوغلی، اباذر بیرامی، زینال مجتمع، محرم روحی و لطیف نظری شهدای دوران انقلاب اسلامی شهرستان مشگین‌شهر در سال ۵۷ هستند.

به همین مناسبت با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و مسوولان محلی محل شهادت این شهیدان در ابتدای خیابان شهدا گلباران و از یادمان شهدای انقلاب اسلامی نیز پرده‌برداری شد.
ارسال نظرات