خبرهای داغ:
سردار فدا:

شهادت حاج قاسم سلیمانی ظرفیت نهفته بسیج مردمی را در جهان اسلام بیدار کرد

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: سردار شهید سلیمانی با تلاش شبانه روزی خود ظرفیت نهفته بسیج مردمی رادر جهان اسلام بیدار کردو شهادت او سبب می شود سیل بسیج مردمی منطقه، آمریکا را از کشورهای منطقه بیرون کند.
کد خبر: ۹۲۱۰۴۷۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمیرم ، یادواره 3 هزار شهید ایل قشقایی در منطقه وردشت سمیرم با حضور آحاد بسیجیان ایل قشقایی برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، در این مراسم با اشاره به رشادت های ایل قشقایی در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی در برهه های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی این قوم را مردمی شجاع و ولایتمدار خواند.

سردار مجتبی فدا افزود: نقشه های شوم استکبار و صهیونیسم جهانی برای انقلاب اسلامی تمامی ندارد و در جنایت اخیر به خیال خام خود خواستند فرمانده مقاومت را از میان بردارند تا مقاومت شکسته شود در حالی که سخت در اشتباه هستند. خون حاج قاسم سیلی خواهد شد که بنیان آمریکا و استکبار را از ریشه خواهد کند و پیروزی نهایی با مستضعفان عالم است.

وی بیان کرد: خون حاج قاسم چنان ظرفیتی را به وجودآورد که بعد از 71 سال از جنگ جهانی دوم مقر های آنان در منطقه موشک باران می شود در حالی که کسی در دنیا جرات آن کار را نداشت.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم راه حاج قاسم و شهدا را ادامه دهیم باید در مرحله نخست در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم و در تمامی صحنه ها حضور داشته باشیم و این حضور باعث یأس دشمن می شود.

ارسال نظرات