سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: ایران اسلامی در مدت چهل سال گذشته با تمام توان در مقابل کلیه نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی و مقابله کرده است.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۶۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

ایستادگی ملت ایران در مقابل نقشه های شوم دشمنان/امید دشمن به جنگ روانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دومین همایش فعالان مجازی و اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از صدور انقلاب و اتحاد کشورهای اسلامی در واهمه و ترس بوده و در اتاق‌های فکر برای مقابله با صدور انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: امروز دشمن برای رسیدن به اهداف خود به دو جبهه اقتصادی و روانی روی آورده در حالی‌که در طول چهل سال گذشته هرچه در توان داشته انجام داده و در تمام اقدامات خصمانه خود دچار شکست شده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد‌: ایران اسلامی در مدت چهل سال گذشته با تمام توان در مقابل کلیه نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی و مقابله کرده است.

عاملی بیان کرد: جنگ روانی دشمن باید با ساماندهی قرارگاه‌های مختلف در حوزه فضای مجازی خنثی شود، دشمن در اتاق‌های فکر و طراحی جنگ روانی بر علیه کشورها برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در بسیاری از کشورها مراسم عزاداری برای ائمه اطهار(ع) و به‌خصوص امام حسین(ع) برگزار می‌شود و این یعنی صدور و نفوذ انقلاب اسلامی ایران در کشورهای دیگر که دشمنان از این حرکت عظیم در هراس هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به جنگ روانی بسیار امید بسته و در این میدان می‌خواهد باطل را حق نشان دهد، تصریح کرد: در این جنگ به ساماندهی احتیاج داریم و باید با آشنایی به سبک‌های حمله دشمن به‌صورت تخصصی و تشکیلاتی وارد میدان شویم.

عاملی با بیان اینکه اگر اصول انقلاب و اسلام را تبیین کنیم دنیا مجذوب آن خواهد شد، گفت: در فضای مجازی دو چیز مهم است یکی فن اداره و دیگری محتوا؛ باید به اذهان عامه و خاصه اشرافیت داشت که در این زمینه فرصت‌های زیادی در دست داریم.

ارسال نظرات