تولید روزانه ۸۰۰ ماسک توسط جهادگران حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج از تولید روزانه ۸۰۰ ماسک توسط جهادگران این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۸۹۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حمید پناهیان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در کشور، حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری جهت مقابله و پیشگیری این ویروس، قرارگاه جهادی جنگ‌های نوین را ایجاد کرد تا با اقدامات مختلف بتواند در برابر این ویروس مقابله کند گفت: در شرایط فعلی که بر اثر شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شده است، جهادگران بسیجی این حوزه در ذیل این قرارگاه اقدامات موثری جهت مقابله با این ویروس انجام داده‌اند.

تولید روزانه ۸۰۰  ماسک توسط جهادگران حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و کار ذاتی بسیج سازندگی که همان خدمت به مردم است پس از تهیه مواد اولیه کم یاب مانند پارچه و کش و غیره و با کمک از سازندگی پایگاه های تابع این حوزه اقدام به تولید ماسک استریل یکبار مصرف برای نیاز مردم استان و پرسنل بیمارستانها کردیم.

پناهیان بیان کرد: کار تولید ماسک در ۴ گروه ۵ نفره در حال تولید ماسک است و روزنه بالغ بر ۸۰۰ عدد ماسک یکبار مصرف در مجموعه ۴ گروه تولید میشود و پس از تولید با دستگاه های اشعه بنفش و دستگاه مخصوص بخار داغ به مدت نیم ساعت این ماسک ها استرلیزه شده و سپس در پک های مخصوص به صورت تک به تک بسته بندی شده است.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج تصریح کرد: ماسک های تولید شده و تعداد دریافتی از سازمان بسیج سازندگی استان البرز در چند نوبت بالغ بر ۵۰۰۰ هزار عدد در مناطق محروم توزیع شده است. و با هماهنگی های خانه سلامت استان البرز نیز تعدادی از این ماسک ها نیز در اختیار بیمارستانهای استاندالبرز قرار خواهد گرفت.

تولید روزانه ۸۰۰  ماسک توسط جهادگران حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج

وی در ادامه افزود: درکنار دوخت ماسک جهادگران بسیجی این حوزه هر شب در مناطق مختلف استان البرز به صورت جهادی و فی سبیل الله در چند گروه ۱۰ نفره اقدام به ضد عفونی و گندزدایی مناطق پر خطر و پر تردد نیز می کنند.

تولید روزانه ۸۰۰  ماسک توسط جهادگران حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج در پایان خاطر نشان کرد: این حرکت عظیم جهادی با هدف خدمت به محرومین توسط بسیج سازندگی با حضور جوانان و نوجوانان انقلابی، مومن و خداجوی در همه ایام سال به شکل های مختلف انجام می‌شود.

تولید روزانه ۸۰۰  ماسک توسط جهادگران حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار