رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: اکران فیلم‌های دفاع مقدس در فضای مجازی در دستور کار حوزه هنری اردبیل است.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۶۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

اکران فیلم‌های دفاع مقدس در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، امیر رجبی صبح  امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت:  گرچه در این سال‌ها تا حدودی شرایط زندگی و اقتضائات تفاوت کرده اما با همه این مسایل فیلم های خوب و شاخصی در زمینه سینمای دفاع مقدس ساخته و اکران شده که حقیقتاً مایه افتخار است.

وی با اشاره به اکران  فیلم‌های دفاع مقدس در فضای مجازی افزود: حوزه هنری استان و هنرمندان ارزشی و انقلابی نقش تأثیرگزاری در انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی دارند که تولید برنامه‌های ارزشمند و فاخر با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را با توجه به چهلمین سال دفاع مقدس در دستور کار خود قرار دادند تا نسل جوان را با رشادت‌ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا سازند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه 19 عنوان برنامه در واحدهای هنری در این خصوص پیش بینی شده، گفت: این برنامه‌ها در مرحله تولید و پیش تولید است و پس از طی مراحل نهایی در هفته دفاع مقدس به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رجبی با اشاره به  تولید مستند نقش مداحان در دفاع مقدس افزود: بررسی نقش مداحی و مداحان در دوران دفاع مقدس کار جدیدی است که مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نظر دارد تا نقش بعضی از فعالان فرهنگی را در عرصه دفاع مقدس بیاورد.

وی بیان کرد:  معرفی کتب تولیدی مرتبط با دفاع مقدس، طراحی 3 اینفوگرافی شهدای شاخص استان، برگزاری چند عنوان نمایشگاه از آثار هنرمندان استانی و کشوری، رونمایی از تابلوی نقاشی شهید آوینی، ضبط و اکران شعرخوانی شعرای استان، تولید و آماده‌سازی کتاب‌ صوتی پلاکاردهای خالی گردان از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان اردبیل در هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

ارسال نظرات