خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان لالجین در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

انتشار کتاب مجموعه نمایشنامه کودک و نوجوان در لالجین

فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان لالجین از انتشار کتاب مجموعه نمایشنامه کودک و نوجوان به نویسندگی مهدی کوثری در هفته کودک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۴۵
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

انتشار کتاب مجموعه نمایشنامه کودک و نوجوان در لالجینعلی یوسفی کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به انتشار کتابی با موضوع کودک و نوجوان به نویسندگی یکی از فرهنگیان بسیجی منطقه لالجین اظهار داشت: به مناسبت این هفته کتاب مجموعه نمایشنامه کودک و نوجوان به نویسندگی مهدی کوثری منتشر می‌شود.

وی افزود: تقدیر از دانش‌آموز نخبه سفالگر آقای محمد امین یکدستی به همراه هیئت اندیشه ورز و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لالجین با حضور در کارگاه سفال و سهیل احمدپور دانش‌آموز آموزشگاه شهید بهشتی لالجین که موفق به کسب مقام اول مسابقات نقاشی با عنوان امنیت غذایی از طرف سازمان ملل شده بود، نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته کودک بود.

فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان لالجین عنوان کرد: همچنین به همراه هیئت اندیشه‌ورز و مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لالجین از دانش‌آموز آریا گلزاری از آموزشگاه شهید بهشتی سرکشی شد.

وی افزود: در این دیدار ضمن تجلیل از عملکرد آموزشی آریا گلزاری که به دلایل شرایط کرونایی نمی‌تواند در مدرسه حضور یابد از خانواده این دانش‌آموز که همراه و یاری کننده او در آموزش هستند، تقدیر شد.

فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان لالجین از استفاده از ظرفیت جهادگران آموزشی برای آموزش این دانش‌آموزان خبر داد و ابراز داشت: همچنین از مدیر آموزشگاه شهید بهشتی که پیگیر امور آموزشی این دانش‌آموز هستند قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات