مسئول بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع)استان البرز:

توسعه تفکر بسیجی در بین دانش آموزان موجب حفاظت جامعه از هرنوع آسیبی می‌شود

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه استان البرز اظهار داشت: بسیج در زمان جنگ فقط در حوزه دفاعی و امنیتی ورود می‌کرد اما امروز ماموریت این نیروی مردمی مقابله با جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۲۸۹۰۳۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی آمرکاشی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: بسیج در زمان جنگ فقط درحوزه دفاعی وامنیتی ورود می‌کرد اما امروز ماموریت این نیروی مردمی مقابله با جنگ نرم دشمن است.

مجتبی آمرکاشی با بیان اینکه ۹۰ درصد برنامه‌های بسیج درزمینه مقابله با جنگ نرم است، خاطرنشان کرد: کمک به قوام بخشی داخلی شامل اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از دیگر ماموریت‎های بسیج است.

وی تصریح کرد: مقابله با تهدید سخت ونیمه سخت غیرمسلحانه، مقابله با تهدیدهای سخت غیرمسلحانه، آماده‌سازی و ایجاد ظرفیت همه جانبه برای بکارگیری بسیجیان درگردان‌ها، کمک به یگان‌های مردم پایه، حفاظت از شخصیت‌ها و حفاظت هوایی، نظام تربیتی صالحین، خدمات‌رسانی، سازندگی، امداد و نجات، فرهنگی، اجتماعی، پدافند غیرعامل، محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت وعفاف و حجاب ازماموریت‌های است.

آمرکاشی بیان داشت: توسعه تفکر بسیجی به ویژه دربین دانش آموزان موجب می شود تا جامعه از هرنوع آسیبی درامان بماند.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: آنچه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بیان داشتند این است که باید حقیقت انقلاب و آرمان‌های ما پیاده شود و باید مردم فکرشان را جمع کرده و در بازسازی دولت اسلامی شامل قوای سه‌گانه، دولت به معنای اسلامی آن را ایجاد کنند و آن دولت اسلامی براساس معیارهای اسلام، قانون اساسی و نه حزب و سلیقه افراد عمل کند و آن وقت کشور پیروز می‌شود.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، تضعیف عقیده و سیستم‌ دفاعی و تجزیه کشورها است و افراد ضعیف و خودفروخته را جذب می‌کنند تا سیاست‌های شوم خود را پیاده کنند.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: بزرگترین سلاح ما در مقابل دشمنان بصیرت است که این مهم با تفکربسیجی در گام دوم انقلاب کشور را از گزند دشمنان باز می دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار