خبرهای داغ:
فروشگاه محصولات تولیدات اقتصاد مقاومتی کشور توسط فرمانده کل سپاه به صورت برخط در اصفهان افتتاح شد،این فروشگاه امروز چهارشنبه با حضور فرمانده کل سپاه به صورت برخط (آنلاین) افتتاح شد .
کد خبر: ۹۲۹۷۲۸۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،فروشگاه محصولات تولیدات اقتصاد مقاومتی کشور توسط فرمانده کل سپاه به صورت برخط در اصفهان افتتاح شد ،فروشگاه یاس از راسته بازار در خیابان ولی عصر اصفهان با هدف پشتیبانی از فروش تولیدات اقتصاد مقاومتی کل کشور افتتاح شد .این فروشگاه امروز چهارشنبه با حضور فرمانده کل سپاه به صورت برخط (آنلاین) افتتاح شد .

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در حاشیه افتتاح فروشگاه محصولات مقاومتی در اصفهان گفت:این مرکز اولین فروشگاه مدیریت رنجره تولیدات خرد و خانگی اصفهان بود که توسط بسیج سازندگی و بصورت انلاین توسط سردار سلامی در اصفهان بمناسبت روز بسیج افتتاح شد.

فداء افزود،مرکز مدیریت و عرضه محوصلات اقتصاد مقاومتی یاس که از مجموعه راسته بازار در استان اصفهان تاسیس شده است ،وظیفه پشتیبانی از یازده استان و هفتاد قطب اقتصادی در زمینه تولید سه هزار نوع محصول اقتصاد مقاومتی راه اندازی شد ، اکنون 2 هزار شغل مستقیم را در کشور تحت پوشش قرارداده است.

وی در ادامه،این مرکز در جهت حمایت از کسب و کار عرضه کمک های مومنانه و تامین جهیزیه و همچنین تامین هدایای سازمانی و هدایای مروبط به خانواده شهدا در راستای کمک به پایداری سازی اشتغال در حال فعالیت است.

 

 

ارسال نظرات