خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای دستگرد برخوار:

رسالت تبیین فرهنگ شهادت بر عهده ماست/ دشمنان در تلاش هستند نور شهدا را خاموش کنند

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت تبیین فرهنگ شهید و شهادت بر عهده همه ما است و پس از فهم فرهنگ شهادت است که نوجوان ۱۳-۱۴ ساله ما راهی جبهه می شود.
کد خبر: ۹۳۱۳۲۲۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در سی و ششمین یادواره شهدای شهر دستگرد برخوار با بیان اینکه در شهر دستگرد برخوار شهید زیر ۱۴ سال هم داریم، گفت: رسالت تبیین فرهنگ شهید و شهادت بر عهده همه ما است و پس از فهم فرهنگ شهادت است که نوجوان ۱۳-۱۴ ساله ما راهی جبهه می شود.

وی افزود: دشمنان برای مبارزه با فرهنگ اسلامی و حق از فکر، برنامه ریزی، تصور و ابزار های مختلف دیگر استفاده می کنند تا نقشه شوم خودشان را عملی کنند. از عوامل مختلف استفاده می کنند، از شبکه های نفوذی داخل کشور گرفته تا آدم های ضعیف القوه از باب اعتقاد و ایمان.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد گروهک های تروریستی مختلفی همچون القاعده، طالبان و داعش برای مبارزه با دین و قرآن تاکید کرد: این ها را به وجود می آورد تا شاید بتوانند نور خدا را که قرآن است و اسلام است و اهل بیت است و شهدا است از بین ببرند و خاموش کنند اما غافل از اینکه نمی توانند.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: شهدا خودشان را ندیدند و تنها خدا را دیدند و خدا آن ها را خرید و اکنون دشمنان ما سعی دارند تا با دهان کثیفشان نور شهدا مخصوصا سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را خاموش کنند در صورتی که نمی دانند که نمی توانند.

وی با بیان اینکه اندیشه، فکر، شجاعت و قاطعیت حاج قاسم از ویژگی های بارز او بود، عنوان کرد: این ویژگی ها را با دهان های کثیف نمی توان از بین برد و خاموش کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکایی ها و صهیونیست ها میلیاردها میلیارد هزینه کرده و می کنند تا ضد ولایت و ارزش های ایرانیان در شبکه های ماهواره ای و رسانه ای تبلیغ کنند که در آخر خودشان رسوا می شوند و این را هم می دانند.

ارسال نظرات