خبرهای داغ:
همایش سالیانه رابطین، مدیران شعب،هادیان سیاسی و مربیان حوزه هاومسئولین قسمت های نمایندگی در پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه امام صادق(ع)،با تشریح باید ها ونباید هاوالزامات مکتبی و سیاسی توسط بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۸۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

به گزارش از خبرگزاری روابط عمومی بسیج ناحیه امام صادق (علیه السلام)همایش سالیانه مجموعه نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از رابطین، مدیران شعب، هادیان و مربیان حوزه ها و مسئولین قسمت های نمایندگی در پایگاه های مقاومت بسیج ناحیه امام صادق (علیه السلام)،با سخنرانی پیرامون الزامات مکتبی و سیاسی بسیج،درمحل نمازخانه ناحیه، برگزار شد. 

این برنامه با قرائت قرآن کریم توسط یکی از برادران بسیجی ناحیه، آغاز گردید و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه،به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به موضوع رعایت شان جامعه اسلامی در مورد انتخابات، طبق فرمایش مقام معظم رهبری گفت:حمایت کردن از اصول ولایت فقیه بر هر بسیجی شرعا و قانونا لازم است. 

وی همچنین، بسیجیان را به دوری از اسراف، دروغ، تهمت، حسادت، مسخره کردن دیگران سفارش کرد و افزود: رعایت شئونات بسیج، ظاهرمناسب، آرایش نامتعارف نداشتن برای خواهران و برادران، ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی از ویژگی های یک بسیجی است.

سپس،حجت الاسلام و المسلمین شکیب،مسئول عقیدتی _سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) ، سخنران میهمان‌ این همایش بود، که با بیان روایات و آیات قرآن، به ۲ بار فسادگری یهودیان درکره زمین اشاره کرد وگفت: عده ای بر یهود غلبه می یابند و قدرت سیاسی و نظامی یهود را به زیر می کشند. 

وی با اشاره به داستان قرآنی حضرت داوود؛ ابعاد سیاسی و حکومتی ایشان و حکومت سیاسی اقتصادی حضرت سلیمان، رویش ها و ریزش های شخصیت ها و وقایع زمان این دو پیامبر را سمبلی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: فقط عده معدودی ماندند و گفتند:خدایا قدم های ما را ثابت بدار. پیام قرآن در این داستان ها این است که نابودی حزب شیطان و کسانی که نه مسلمان هستند نه یهودی، مثل وهابیت، حتمی است.

حجت الاسلام و المسلمین شکییب با بیان فرمایش رهبر عزیزمان در سخنرانی سال61، به آیه 21سوره مجادله وارتباط معنایی آن، با اسم روح الله و رزمندگان اسلام گفت: تاکنون 42 سال از انقلاب گذشته و روز به روز بر عزت این انقلاب افزوده می‌شود و بر خفت دشمن ما یعنی صهیونیزم،طبق فرموده مقام معظم رهبری افزوده می‌شود. 

مسئول عقیدتی سپاه استان، در پایان سخنرانی خود، به استناد آیات قرآن، به اهل انفاق بودن قوم جدیدی که بر یهود پیروز می‌شوند اشاره کرد و گفت: بوی حلوای صهیونیزم بلند شده و ان شاءالله گرایش انتخابات آینده ریاست جمهوری با گرایش به سمت ولایت است.

همچنین در پایان برنامه، از فعالان مجموعه ی نمایندگی ولی فقیه در سال جاری، تقدیر و قدردانی شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار