خبرهای داغ:
سلطانی
دانش آموزان ومعارف مولاعلی
جشن میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام توسط دانش آموزان دختر بسیجی حوزه ۱۰دانش آموزی خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام صادق با رعایت نکات بهداشتی برپاشد.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۲۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج‌اصفهان از ناحیه حضرت امام صادق دانش آموزان بسیجی حوزه ۱۰ دانش آموزی روز چهارشنبه ۵ اسفند با آذین بندی و فضاسازی عیدانه محوطه پارکینگ حوزه جشن میلاد امیر دل‌ها سرور سادات آقا امیرالمومنین علیه سلام الله را با حضور فرماندهان واحد‌های دانش آموزی و اعضای شورای واحد‌ها برپا نمودند.
در این مراسم که با قرائت قرآن و پخش سرود مقدس ج. ا. ا. و نوا‌های شاد همراه بود استاد میرباقری به عنوان سخنران برنامه ضمن گرامیداشت این ایام فرخنده و بیان حکمتی از نهج البلاغه به مراحل مطالعه‌ی آسان نهج البلاغه اشاره نمود و تاکید کرد: قشر دانش آموز باید ارتباط عمیقی با معارف مولا امیرالمومنین علی علیه السلام مخصوصا از طریق نهج البلاغه داشته باشند.
در ادامه این جشن با شکوه مداحان نوجوان به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداختند و راجع به فضائل مولا علی علیه السلام پرسش‌هایی مطرح و به پاسخ دهندگان هدیه داده شد.
در پایان مراسم فرمانده حوزه مقاومت  ۱۰ دانش آموزی سمیه با تبریک ایام ماه رجب از حضور بسیجیان تشکر نموده و یاد بود‌هایی که مزین به نام امیرالمومنین علی علیه السلام تهیه شده بود به ایشان تقدیم کرد.
ارسال نظرات