خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که ما باید با تمام توان مقابل استکبار با‌یستیم گفت: به بیان مقام معظم رهبری هزینه تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است.
کد خبر: ۹۳۲۴۲۹۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان،حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور ظهر امروز با بیان این‌که انقلاب اسلامی ما متفاوت ترین انقلاب اسلاب که در دهه‌ها و حتی صده ها اتفاق افتاده است اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هیچ کدام از ویژگی‌های انقلاب‌ها و اتفاقات گذشته را ندارد.

مسئول مجمع بسیجیان استان اصفهان یاد آوری و حفظ شاخصه‌های انقلاب اسلامی را لازم و ضروری دانست و گفت: مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران این بود که مستقل از ابر قدرت‌ها شکل گرفت، انقلاب ما در شرایطی به وجود آمد که هیچ ملتی نمی‌توانست بر خلاف نظر شرق و غرب اقدامی انجام دهد.

وی با بیان این‌که ما انقلاب کردیم تا مستقل باشیم و هیمنه شرق و غرب را فرو بریزیم افزود: بعد از فروپاشی شوروی آمریکایی‌ها فکر کردند دنیا تک قطبی شده است ولی ابر قدرت‌هایی از جمله جمهوری اسلامی به وجود آمدند،شعار نه شرقی نه غربی به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست،ما با همه کشورها تعامل و ارتباط داریم و تنها با آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتباطی نداریم.

طالب‌پور با اشاره به این‌که بعضی‌ها آمریکارا همه دنیا می‌دانند گفت: آن روز هایی که آمریکا ادعا می‌کرد ابر قدرت است گذشت،امروز هیمنه آمریکا فرو ریخته است.

مسئول مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که ما در 42 سال گذشته استقلال خود را حفظ کرده‌ایم و برای آن هزینه کردیم تصریح کرد: افرادی فکر می‌کنند با روی کار آمدن دولت بایدن مشکلات ما حل می‌شود،آقای بایدن سه وزیر مهم خود را از افراد یهودی ضد ایرانی گذاشته است، سیاست اصلی آمریکا یکی است و فقط ظاهر آن فرق می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی رخ داد که برخی می‌گفتند دوران خدا تمام شد،انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) مقابل این تفکرات ایستاد،آمریکایی‌ها امروزه با صراحت اعلام می‌کنند بزرگ‌ترین چالش رشد روز افزون اسلام‌گرایی است.

طالب‌پور نقش‌آفرینی مردم را متفاوت از انقلاب‌های دیگر دانست و گفت: در انقلاب اسلامی ایران همه اقشار با هم انقلاب کردند و حضور مردم بعد از انقلاب هم حفظ شد و بر خلاف سایر ملت‌ها مردم کناز زده نشدند،در قانون اساسی نیز تضمین تداوم انقلاب حضور مردم است.

مسئول مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که دشمن تلاش می‌کند که به ما القا کنند حضور مردم در صحنه نیاز نیست تأکید کرد: ما باید با تمام توان از این حقی که امام و انقلاب و قانون اساسی ایجاد کرده است یعنی حضور در انتخابات استفاده کنیم.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده تأکید کرد و گفت: کلید حل مشکلات ما شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب دولت انقلابی است، کشور به یک دولت جوان انقلابی با سه ویژگی نشاط ،کارآمدی و خستگی ناپذیری نیاز دارد .

طالب‌پور بیان کرد : دولت آینده باید اعتقاد کامل به آرمان‌های الهی،اسلامی و انقلابی ما داشته باشد و همچنین ضد اتکبار باشد و دوباره دم از مذاکره و اعتماد نزند.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که ما باید با تمام توان مقابل استکبار با‌یستیم گفت: به بیان مقام معظم رهبری هزینه تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است.

وی ادامه داد: برخی که جایگاهی هم در میان مردم ندارند می‌گویند انتخابات سال 1400 باید به حذف ولایت فقیه منجر شود، آرمان و اهداف ما حکومت ولایت فقیه است و باید حواسمان را در مقابل چنین افرادی جمع کنیم.

طالب‌پور با بیان این‌که دولت بعدی باید به توانمندی‌های داخلی باور داشته باشد گفت : توجه به توانمندی‌های داخلی ضروری است و برای حل مشکلات باید از آن بهره‌گیری شود.

مسئول مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که دولت جدید باید با فساد مقابله کند تأکید کرد: لازمه مقابله با فساد ،نبودن فساد در خود دولت است چرا که با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.

طالب‌پور خطاب به مسئولین گفت: باید برای خنثی سازی تحریم‌ها تلاش شود، در کشور ما اجناس کم نیست ولی قیمت‌ها کنترل نمی‌شود،باید نظارت‌ها بر قیمت اجناس تشدید شود.

ارسال نظرات