خبرهای داغ:
خادمیاران آستان قدس رضوی در نطنز در کانون های محلی ثبت نام می شوند

احسانی فر مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی و نماینده آستان درشهرستان نطنز شد

طی حکمی علیرضا احسانی فر جایگزین حجت الاسلام محسن کلثومی بعنوان مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی و نماینده آستان در شهرستان نطنزمعرفی شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۱۴۱
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، در جلسه ای که با حضور نمایندگان خادمیاران رضوی و خادمیاران آن حضرت در فرهنگسرای کوثر شهرداری نطنز برگزار شد، طی حکمی علیرضا احسانی فر جایگزین حجت الاسلام محسن کلثومی بعنوان مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی و نماینده آستان در شهرستان نطنزمعرفی شد.

مصطفی حجه فروش مسول کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی در استان اصفهان در جمع خادمیاران رضوی شهرستان نطنز اظهار داشت: هدف خادمیاران رضوی توسعه فرهنگ رضوی و رسیدگی به وضع افراد کم برخوردار در جنبه‌های معنوی و مادی است.

وی افزود: اساس هدف ما ساماندهی خدمت خادمیاران برای ارائه خدمت به جامعه کم برخوردار از طریق خود مردم برای مردم است.

 حجه فروش خاطرنشان کرد: هدایت و برنامه ریزی، ساماندهی و جهت ‌دهی، از جمله وظایف دبیرخانه کانون خدمت رضوی است.

وی ادامه داد: از دیگر وظایف کانون های خدمت رضوی در نمایندگیها، رسیدگی به امور محرومین، اشتغال زایی، استفاده از ظرفیت کاری و شغلی خادم یاران در حوزه های فرهنگی اجتماعی است تا از این طریق خادم یاران به نوعی در محل کار خود خدماتی را به مردم بویژه مردم نیازمند به نیت امام رضا علیه السلام ارائه دهند.

در پایان جلسه توضیحات آموزشی و شرح وظایف خادمیاران و نحوه ثبت فعالیتها توسط معاونین دبیرخانه کانونهای استان  حضرت حجت الاسلام والمسلمین سلطانی و صفاییه برای خادمیاران ارائه شد .

ارسال نظرات