فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع):

انتخابات در دموکراسی آمریکایی یک ابزار است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بااشاره به اینکه انتخابات نماد نظام مردم سالاری در کشور است، گفت: مردم به کسی رأی بدهد که به سمت دشمن گرایش نداشته باشد و در عمل کشور را مستقل و با بصیرت اداره کند.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۹۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار یوسف مولایی گفت: برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران ارتباط مستقیم با ایفای نقش مؤثر مردم در سرنوشت خود است؛ این مهم در منطقه بی‌بدیل است چرا که مردم طبق مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در تمامی امورات کشور تصمیم گیرنده هستند.

مردم به کسی رای بدهند که گرایش به دشمن نداشته باشد

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن درحالی که مدعی حمایت از مردم سالاری است اما انتخابات ما را محکوم می‌کند، اظهار کرد: انتخابات یکی از مهمترین نمادهای اجرای مردم سالاری در هر کشوری است، در حالی که دشمنان غربی مدعی حمایت از مردم سالاری هستند اما انتخابات در ایران آن‌ها را عصبانی می‌کند!

 سردار مولایی با اشاره به ایفای نقش مردم در تمامی ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی در امر انتخابات، یادآور شد: مردم کشور در امور مختلف کشور دخیل بودند و ارکان تصمیم گیری در نظام طی این سال‌ها با رأی و نظر مردم روی کار آمدند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران ابزار نیست، تصریح کرد: طبق چهارچوب قوانین کشور ملاحظات و بررسی کاندیدا انجام خواهد شد و در نهایت مردم هستند که اصلح‌ترین فرد را از نظر خود انتخاب خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی کاندیداها که به رقابت خواهند پرداخت در نهایت اصلح هستند، اظهار کرد: کسی ادعا رقابت و شرکت در عرصه انتخابات را دارد باید طبق قوانین و مطیع چهارچوب‌ها باشد.

سردار مولایی یادآور شد: صلاحیت یک فرد را می‌توان با توجه به صداقت رفتار، بصیرت، شجاعت و دین‌داری کاندیداها بررسی شود؛ این چهار رکن در سوابق و عملکرد افراد به صورت کامل مشهود خواهد بود.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان بیان کرد: برای مثال برخی نسبت به دشمن گرایش دارند و این از رفتار آن‌ها مشخص است اما در گفتار اعلام می‌کنند خواستار استقلال کشور هستند، در انتخاب این افراد و حامیان آن‌ها باید تأمل داشته باشیم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار