خبرهای داغ:

رای ما درس مقاومت را به جهانیان می دهد

امام جماعت مسجد جامع سرخه گفت: دیروز خون شهیدان، امروز رای ما درس مقاومت را به جهانیان می دهد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۴۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حجت الاسلام والمسلمین میرنیا امام جماعت مسجد جامع سرخه در بین الصلاتین مغرب وعشاء با تبریک دهه کرامت و ولادت فرخنده امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) بار دیگر بر اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرنیا در جمع نمازگزاران انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی دانست و اظهار کرد: انتخابات نشان دهنده جمهوریت نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخابات یعنی مردم، حرف ونظر خود را برای اداره کشور از طریق صندوق رای بیان کنند، افزود: با دعوت پرشور وحداکثری در انتخابات عزت واقتدار واعتبار کشور و مردم رقم می خورد.

امام جماعت مسجد جامع سرخه با اشاره به اینکه فردا نگاه شهیدان به انتخاب ماست، گفت: جوانانی که برای حفظ نظام وانقلاب و خاک این سرزمین خون خود را دادند، امروز ما باید رای بدهیم.

میرنیا ادامه داد: شهدا می گویند میدان جنگ با ما بود میدان انتخابات با شماست. دیروز خون شهیدان، امروز رای ما درس مقاومت را به جهانیان می دهد.

وی افزود: دشمنان این سرزمین تمام تلاش و رسانه های خود را بسیج کرده اند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند.

حجت الاسلام میرنیا با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: کشوری که قبیله ای اداره می شود رسانه اش شبانه روز برعلیه انتخابات کشور تبلیغ می کند.

میرنیا نماز گزاران را به حضور پرشور وحداکثری در انتخابات دعوت کرد تا مشت محکم به دهان بد خواهان و دشمنان این نظام وسرزمین باشد.

او با بیان اینکه هر رای ما تیری بر قلب دشمن خواهد بود، بیان داشت: انتقام خون حاج قاسم عزیزمان را فردا ۲۸ خرداد پای صندوق های رای خواهیم گرفت وشهدا را از خود راضی خواهیم کرد.

امام جماعت مسجد جامع سرخه با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی ،اسلامی و الهی است، عنوان کرد: کسی که در این مقاطع حساس انتخابات را ترک کند چه بسا گناه کبیره مرتکب شده است. هر فرد باید خود را موظف بداند که در انتخابات شرکت کند و خانواده و دیگران را هم ترغیب به شرکت در انتخابات کند.

 حجت الاسلام میرنیا در پایان گفت: مقام معظم رهبری در همه دوره ها ی انتخابات اول وقت رای خود را به صندوق انداختند، ما نیز به تبعیت از ایشان اول وقت همچون نماز اول وقت پای صندوق رای صف می بندیم و رای خود را در صندوق می اندازیم تا چشم دشمنان و بدخواهان این سرزمین را کور کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها