خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

قلم در تراز انقلاب اسلامی آرمان‌های انقلاب را از نهادهای مختلف مطالبه می‌کند

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: تراز انقلاب اسلامی قلمی است که آرمان‌های انقلاب را، انقلابی که اسلام آن از جنس ناب است؛ از نهادهای حاکمیتی، دولتی و مدیریتی مطالبه می‌کند.
کد خبر: ۹۳۶۲۵۴۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰

قلم در تراز انقلاب اسلامی آرمان‌های انقلاب را از نهادهای مختلف مطالبه می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر قوامی مشفق در همایش روز خبرنگار که در اردوگاه ابوذر با حضور مسئولین و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و مباهله و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران درگذشته اظهار داشت: قطع به یقین قلم و نوشتن از نعمات و برکات بزرگی است که خداوند متعال در اختیار بخشی از بندگان خاص خود برای هدایت بشر قرار داد.

وی با بیان اینکه در ابتدا پیامبران و ائمه معصومین (ع) برای هدایت بشر آمدند، افزود: امروز هرکس در حوزه قلم و نوشتن و کلام تبحر دارد و از آن در راستای هدایت بشر استفاده می‌کند قطع به یقین آن قلم و نوشتن در راستای قلمی است که در تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: تراز انقلاب اسلامی قلمی است که آرمان‌های انقلاب را، انقلابی که اسلام آن از جنس ناب است؛ از نهادهای حاکمیتی، دولتی و مدیریتی مطالبه می‌کند.

وی اضافه کرد: قلمی که مشکلات کشور مردم را مطالبه کند و در راستای حل مشکلات مردم است، قلمی که با عدالت باشد و انصاف را رعایت کند و با رعایت اخلاق و تقوا باشد، قطع به یقین این قلم در تراز انقلاب اسلامی است.

قوامی مشفق گفت: وقتی از خبر و خبرنگار و رسانه صحبت می‌شود پای قلم در میان است و قلمی که از آن نطق صادر می‌شود باید ما را در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که از اسلام ناب برگرفته شده است هدایت کند.

وی افزود: زنجیره برکت انقلاب اسلامی ایران 5 مرحله است و امروز ما در مرحله تحقق دولت اسلامی قرار داریم و این دولت اسلامی محقق نخواهد شد مگر با تشکیل دولت جوان حزب اللهی، که رسالت اصحاب رسانه همیشه در حوزه اطلاع رسانی و مطالبه‌گری بوده است و منافاتی با روی کار آمدن دولت‌های جدید ندارد و در هر دولتی با عدالت و با انصاف آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران را مطالبه خواهد کرد که این قلم در تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: چه بسا قلم‌هایی که در صدر اسلام شکسته شد و قلم‌هایی که برای خدا نوشته نشد و باعث گمراهی جمعیت و اصحابی شد.

وی با بیان اینکه قلم یا در راستای هدایت و یا در راستای ضلالت است، ادامه داد: قلمی که در راستای هدایت است در تراز انقلاب اسلامی است و قلمی است که انصاف و عدالت را رعایت می‌کند.

قوامی مشفق گفت: بسیج رسانه استان همدان در حوزه جذب، آموزش و سازماندهی فعالیت‌های فراوانی انجام داده و در حوزه جذب از حد نصاب عبور کرده و این روند را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در حوزه سازماندهی و آموزش برنامه‌هایی داریم، ابراز داشت: در سه ماهه سال ۱۴۰۰، ۶ نشست ملی با مسئولین کشوری داشتیم و در استان نیز نشست‌هایی با فعالان رسانه استان برگزار شد که همه این نشست‌ها مرجع رسانه‌های کشور شدند که این مایه مباهات اصحاب رسانه استان بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در ایام انتخابات همه اهالی رسانه استان پای کار آمدند و نشست‌های مختلفی را با مدیران رسانه‌های برتر و رسانه‌های مکتوب داشتیم و در شهرستان‌ها نیز ۱۸ نشست برگزار کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات