دکتر حبیب زاده به تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: طی 24 ساعت گذشته ۱۸۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و ۶ نفر در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند
کد خبر: ۹۳۶۶۶۹۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

تـــداوم سیر صعــــودی کرونا دلتا در اســـتان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  دکتر شهرام حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: طی 24 ساعت  گذشته ۱۸۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و ۶ نفر در اثر ابتلا به کرونا فوت شدند.

وی افزود: خوشبختانه ۱۴۰ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۸۹۷ نفر رسید که از این تعداد ۱۰۹ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، خلخال، پارس‌آباد، سرعین و اصلاندوز در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، کوثر و نیر در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند.

حبیب‌زاده با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا تشریح کرد: تاکنون در استان اردبیل ۳۳۰ هزار و ۸۸۰ دُز واکسن تزریق شده که از این مقدار ۲۶۶ هزار و ۲۴۹ دُز مربوط به نوبت اول و ۶۴ هزار و ۶۳۱ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

ارسال نظرات