خبرهای داغ:
به گزارش خبر گزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان حضور امیر سرتیپ علی فام در محل ناحیه بسیج دانشجویی در تجلیل از هفته دفاع مقدس حضور به هم رسانید.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۱۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان حضور امیر سرتیپ علی فام در محل ناحیه بسیج دانشجویی در تجلیل از هفته دفاع مقدس حضور به هم رسانید.

امیر سرتیپ علی فام در محل ناحیه بسیج دانشجویی در تجلیل از هفته دفاع مقدس بیان داشت: نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، نیروهای انتظامی و ژاندارمری آن زمان (جنگ هشت‌ساله) بوده ‌است و پس‌ از هشت سال وجبی از خاک ایران به دست دشمنان اجنبی نیست.

 و همچنبن بیان نمودند به چه دلیل ایران به دست دشمنان نیفتاد است؟ وجود رهبر فرزانه و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و معمار بزرگ انقلاب که ولایت‌ مدارانه  و با آرامش جبهه‌ها و جنگ را هدایت فرمودند؛ موفقیت سپاه و ارتش و غیره مدیون ایشان بود. در کنار امام شاگرد خلف ایشان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی حضور داشتند. حضور مداوم رهبری در جنگ که در کنار رزمندگان اسلام و در کنار ارتش و سپاه روحیه ‌بخش بود.

در ادامه ذکر کردند: امروز نیروهای مسلح در بالاترین مرحله آمادگی رزمی قرار دارند. ناوگان بزرگ هوانیروز که به‌عنوان قدرتمندترین ناوگان بالگردی در غرب آسیا هست توسط جوانان انقلابی و ولایی  اداره می‌شود، هشت سال جنگ را بدون مشکل پشت سر گذاشتند و امروز هم به رشد و بالندگی بالایی رسیده‌اند. هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس حدود پانصد هزار ساعت پرواز کرد. امروز نیروهای مسلح سپاه و ارتش و بسیج، اشدا علی الکفار و رحمابینهم هستند و راهبرد امروز ما راهبرد تدافعی است جواب دشمنان درصورتی‌که گوشه چشم به ایران داشته باشند سرب داغ می‌دهیم و منتظر امر رهبری هستیم، هوانیروز امروز به پیشرفت بزرگی دست یافته از جمله رزمایش بزرگ جاسک، ساخت وسائل بدست مهندسین بزرگ و به منصه ظهور گذاشته شده ازجمله دوربین‌های دید در شب؛ امروز مرکز آموزشی شهید وطن پور کلیه آموزش‌های بالگردی از صفر تا صد در خصوص علوم و فنون به پروازی و نگهداری و تعمیر مهندسی پرواز توسط جوانان این کشور انجام‌شده و در حد استاندارد خیلی بالا چنین استاندارد توسط ستاد کل نیروهای مسلح به مرکز آموزش شهید وطن پور داده‌شده امروز ما از کشورهای دوست و همسایه دانشجو داریم و کلی آموزش‌های بالگردی در سطح کشور توسط جوانان غیور مرکز آموزش، آموزش و تدریس می‌شود.

در پایان فرمانده محترم ناحیه بسیج دانشجویی دکتر انوری با تقدیم هدایایی از جناب امیر برای حضور در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و همچنین رشد و توسعه نظام انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات