دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با فرمانده دریابانی و یگان ویژه بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر هم زمان با هفته بزرگداشت نیروی انتظامی به صورت جداگانه با فرمانده دریابانی و یگان ویژه فرماندهی انتظامی این استان دیدار و از زحمات و تلاش‌های آن‌ها تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۲۳۳
|
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در دیدار با فرمانده دریابانی استان بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از مسیر‌های مختلف و با روش‌ها و شگرد‌های گوناگون تلاش می‌کنند تا به مرز‌های جمهوری اسلامی وارد شده و نقشه‌های خود را عملی کنند که بر این اساس، مرزداری کار بسیار پیچیده‌ای به حساب می‌آید.

دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با فرمانده دریابانی و یگان ویژه بوشهر

وی افزود: نگهبانی و پاسداری از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و حفظ و اقتدار آن کار بسیار دشوار و پیچیده‌ای است که خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن نیرو‌های مسلح سازمان‌دهی شده توانسته است به یک اقتدار بی‌نظیر در عرصه‌های مختلف به ویژه در مرزداری برسد.
فرمانده سپاه استان بوشهر اضافه کرد: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد سبب شده است تا قدرت نظام اسلامی در دل دشمنان، اشرار و معاندین، وحشت بسیار بالایی ایجاد کند تا جایی که ورود به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران برای آنان ترس، زحمت و استرس بالایی را به همراه داشته باشد.
عضو شورای تأمین امنیت استان بوشهر تأکید کرد: استان بوشهر از امنیت خوب و قابل قبولی برخوردار است که این امنیت با وجود دریابانی در مرز‌های استان، روز به روز در حال افزایش است.

دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با فرمانده دریابانی و یگان ویژه بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این دیدار بر آمادگی سپاه استان بوشهر برای همکاری با فرماندهی دریابانی استان بوشهر در سراسر این استان، تأکید کرد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن تشکر از فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام گفت: خدا را شاکریم که امروز همدلی خوبی بین نیرو‌های مسلح در استان بوشهر وجود دارد که این موضوع مایه مباهات و افتخار است.
سرهنگ یدالله شرفی سپاه را مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و اظهار کرد: سپاه پاسداران مایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که با انجام طرح‌های مردم یاری بار‌ها و بار‌ها مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
سردار رزمجو همچنین در دیدار با سرهنگ مهرداد جمشیدی فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: خوشبختانه با انسجام، هم دلی و وحدتی که بین سپاه، نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های امنیتی در استان وجود دارد استان بوشهر از امنیت قابل قبولی برخوردار است.
وی یگان ویژه نیروی انتظامی را یگانی تأثیرگذار در توان بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: تصمیمات، اقدامات، اقتدار و صلابت یگان ویژه در خط مقدم تأمین امنیت جامعه همانند نام این یگان، ویژه است و قدرت انتظامی هر منطقه را به دشمنان و معاندین انقلاب اسلامی به خوبی نشان می‌دهد.

سردار رزمجو در این دیدار‌ها با اهدای لوح سپاس و گل از تلاش‌ها و زحمات فرمانده دریابانی و یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان بوشهر تقدیر کرد.

دیدار فرمانده سپاه استان بوشهر با فرمانده دریابانی و یگان ویژه بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات