خبرهای داغ:
به همت گردان 108 برگزار شد

ارتقای سواد رسانه ای جهت مقابله با هرگونه تهدید

به منظور حفظ و ارتقاء سواد رسانه¬ای و فضای مجازی رزمندگان و بسیجیان گردان108 امام حسین(علیه السلام) برخوار لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)،کلاس سواد رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۶۳
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) به منظور حفظ و ارتقاء سواد رسانه­ای و فضای مجازی رزمندگان و بسیجیان  گردان108 امام حسین(علیه السلام) برخوار لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)،کلاس سواد رسانه برگزار شد.

فرمانده گردان 108 امام حسین(علیه السلام) در توضیح این برنامه آموزشی گفت : شناخت تهدید ها و آسیب ها در فضای مجازی و مقابله  باآنان قبل از استفاده از رسانه های هوشمند بر هر فرد واجب است زیرا تا شما فواید و ضررات یک غذا را نشناسید از آن استفاده نمیکنید و به همین منظور کلاسهای سواد رسانه ای در این گردان برگزار شد.

آقای میر خوشحال  مربی آموزشی این دوره  نیزتصریح کرد: سواد رسانه ای امروز به یک ضرورت مسلم تبدیل شده است چرا که سرعت انتقال اطلاعات به حدی رسیده است که هیچ مانعی را بر سر راه خود نمی بیند و ابزارهای اطلاعاتی نو پدید نیز جذابیت این کار را برای هر فردی چنان بالا برده است که ورود به این عرصه را برای هر فردی ممکن ساخته است بر همین اساس مقوله سواد رسانه ای میتواند به همه شهروندانی که امروز در معرض بمباران اطلاعاتی قرار گرفته اند یک ضرورت انکار ناپذیر تلقی شود.

فرمانده گردان 108 امام حسین(علیه السلام) در پایان گفت: در حاشیه این برنامه نشست انس و الفت در راستای همدلی نیرو های وظیفه در مجتمع شهید داوری برگزار شد

 

ارسال نظرات