خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه توانمند سازی فرهنگیان نجف آباد

کارگاه توانمند سازی فرماندهان امیدان و پوینده مدارس نجف آباد، به میزبانی حوزه‌بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب(سلام الله علیها) در مدرسه‌ی فردوسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۲۳
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی دراین جلسه به بیان موضوعات اخلاقی پرداخته و گفتند: اگر راه و رسم زندگی را ندانیم به مشکل‌ میخوریم.دانستن راه و رسم زندگی یک‌مرحله مهم است.
قدم اصلی امربه معروف و نهی از منکر محبت است، وقتی اثر ندارد یعنی مقدمات آن را رعایت نکردیم. قدم بعدی این است مخاطب باور کند دلسوز او هستیم و اینکه مخاطب ببیند خودتان به چیزی که میگویید عمل می کنید.
ایشان در ادامه در بحث همسرداری افزودند: بهترین لباس را در دوجا بایدپوشید: برای نماز و برای همسر.اگر دل محبت نداشته باشد تبدیل به کینه می شود.هنر عشق ورزی را همه باید یادبگیرند‌ کسانی که یادبگیرند زندگی موفقی خواهند داشت.زنان با برخورد‌خوب، زبان‌بامحبت و داشتن درک وفهم در زندگی، باعث عشق در زندگی برای همسر و مادری خیرخواه برای فرزندان و دیگران‌ میشوند.
وی در پایان سخنرانی گفتند:انسان وقتی صادقانه با خداوند ارتباط برقرار کند صفات خداوند در او تجلی می یابد و خداگونه می شود.کسی با خدا ارتباط و دوستی داشته باشد بهترین بنده خدا می‌شود. درجایی دیگر خداوند می فرماید: انسان غافل از حیوان بدتر میشود‌.بعضی زبان ها نیش دارد و بعضی زبان ها سراسر محبت است.

 

ارسال نظرات