خبرهای داغ:

گشت محله محور در جهت ارتقای امنیت پایدار اجتماعی انجام می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد گفت: برپایی گشت های بسیج گامی بسیار مهم در جهت ارتقای امنیت پایدار اجتماعی و کمک به نیروهای انتظامی و امنیتی در رفاه حال مردم و آرامش جامعه است.
کد خبر: ۹۴۰۹۰۶۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد از ساعت ۲۱ الی ۱ بامداد برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این گشت شبانه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بسیجیان در جهت برگزاری کلیه برنامه های اجرایی اظهار کرد: بسیج گسترده ‌ترین نهاد اجتماعی در سطح کشور است که به صورت گسترده در بسترهای مختلف جامعه در همه عرصه‌ها ورود پیدا می‌کند.

او افزود: این برنامه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه و محلات توسط بسیج با هماهنگی نیروی انتظامی و دادگستری اجرا می‌شود و بسیجیان در راستای امنیت محلات اقدام به گشت زنی می‌نمایند و افراد بکارگیری شده در این گشت‌ها آموزش لازم را دیده اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در ادامه اضافه کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت جامعه با استفاده از گشت‌های رضویون گامی بسیار مهم در جهت ارتقای امنیت پایدار اجتماعی و کمک به نیروهای انتظامی و امنیتی در  رفاه حال مردم و آرامش جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها