خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان خبر داد

حضور کاروان ۴۴ نفره از همدان در جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم در اهواز

همدان-مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از حضور کاروان ۴۴ نفره همسران و دختران کارکنان پاسدار همدان در پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۶۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

زهرا کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی شمیم با حضور جمعی از دختران و همسران پاسداران سراسر کشور به میزبانی استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از تاریخ ۱ تا ۵ بهمن برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره در ۶ رشته والیبال، تیراندازی، تکواندو، شنا، امادگی جسمانی و دارت در اهواز برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ترویج فرهنگ ورزش در میان خانواده پاسداران و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و بیان داشت: تقویت روحیه خانواده کارکنان سپاه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی از حضور کاروان ۴۴ نفره همسران و دختران کارکنان پاسدار همدان در این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم بانوان توانمند همدان در این دوره از مسابقات نیز بدرخشند و موفقیت کسب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات