خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور:

احیا و مقاوم‌سازی هویت انسانی، دینی و ملی از وظایف زنان در جنگ نامتقارن فرهنگی و اجتماعی دشمن است

خانم حکیمیان گفت: رزق‌ و روزی حلال به فرزندان موجب می‌گردد که ما فرزندانی متدین و تأثیرگذار تحویل جامعه دهیم .
کد خبر: ۹۴۰۹۳۳۵
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

احیا و مقاوم‌سازی هویت انسانی، دینی و ملی از وظایف زنان در جنگ نامتقارن فرهنگی و اجتماعی دشمن است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، خانم حکیمیان مسئول فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در مراسم جشن میلاد کوثر که به‌ مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) در مصلای امام جعفر صادق(ع) شهرستان گنبد برگزار شد، اظهار داشت: تربیت فرزندان، تمیز کردن و آشپزی کردن در منزل و رسیدگی به امورات خانواده درصورتی‌که رضای خدا در آن نباشد باعث فرسودگی و خستگی از زندگی زن در محیط خانواده خواهد شد.

وی افزود: آنچه موجب می‌گردد که ما فرزندانی متدین و تأثیرگذار تحویل جامعه دهیم دادن رزق‌ و روزی حلال به فرزندان است که در این مسیر می‌بایست هم پدر و هم مادر تلاش و دقت نظر کافی داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن با ترویج بی‌بندوباری و شکستن حرمت خانواده قصد دارد زمینه‌های رشد و بالندگی معنوی، اخلاقی و اعتقادی را در جوامع انسانی از بین ببرد.

حکیمیان تصریح کرد: در جنگ نامتقارن فرهنگی و اجتماعی دشمن، سه وظیفه اصلی زنان و همسران ولایت‌مدار و فاطمی برای خنثی‌سازی توطئه دشمنان عبارت است از: تبلیغ و ترویج هویت انسانی در جامعه و خانواده و احیا و مقاوم‌سازی هویت انسانی، احیا و مقاوم‌سازی هویت دینی در خانواده و جامعه و احیا و مقاوم‌سازی هویت ملی در خانواده و نظام اجتماعی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار