خبرهای داغ:
شاهدان روحانی (۱۷)؛

سرکشی از خانواده شهداء طلاب نجف آباد انجام شد

به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و به مناسبت برگزاری یادواره شهداء طلاب و روحانی در اصفهان، تاکنون از بیش از 90 خانواده شهید طلاب شهرستان نجف آباد سرکشی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۴۳۲۹۴۴
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و به مناسبت برگزاری یادواره شهداء طلاب و روحانی در اصفهان،تاکنون از بیش از 90 خانواده شهید طلاب نجف آباد سرکشی صورت گرفت. در تعدادی از این دیدارها، حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهر نجف آباد، سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد، حجت الاسلام احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نجف آباد و آقای شریعتی نیا مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف آباد نیز حضور داشتند.

گفتنی است در دوران دفاع مقدس که شهرستان نجف‌آباد 350 طلبه داشت، حدود 110 نفر از طلاب به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و مقرر گردیده از آنان سرکشی صورت گیرد.

 امسال دوازدهمین کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان به دلیل اینکه اصفهان بالاترین تعداد شهید را به خود اختصاص داده است در راستای کنگره سراسری طلبه و روحانی کشور روز ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۲ با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت مجلس در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات