خبرهای داغ:

خدمات «طائب» در خنثی‌سازی فتنه‌ها تا سال‌ها ماندگار است

سردار جلالی در پیامی از خدمات رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران تقدیر کرد و گفت: خدمات او در عرصه اقتدار، امنیت و خنثی‌سازی فتنه‌ها تا سال‌ها ماندگار و متبلور است.
کد خبر: ۹۴۴۱۳۵۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی از خدمات حجت الاسلام حسین طائب در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: آثار و برکات مدیریت عالمانه و نگاه راهبردی در کنار ویژگی‌های شاخص شخصیتی حضرتعالی در سازمان اطلاعات سپاه در عرصه اقتدار، امنیت، خنثی‌سازی فتنه‌ها و پشتیبانی اطلاعاتی از مأموریت‌های پدافند غیرعامل در کشور سرمنشا خدماتی است که برای سال‌ها، ماندگار و متبلور خواهند ماند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر گرانقدر؛ حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حسین طائب

با سلام و تحیات وافره

اکنون که دوره مسئولیت حضرتعالی در ریاست سازمان اطلاعات سپاه به پایان رسیده است، بدینوسیله مراتب قدرشناسی و سپاسگزاری خود را از تلاش‌ها و مجاهدات‌های خالصانه، فداکارانه و شبانه‌روزی شما که منتج به اقداماتی ارزنده‌، تأثیرگذار و سرنوشت ساز شده است، اعلام می‌کنم.

آثار و برکات مدیریت عالمانه و نگاه راهبردی در کنار ویژگی‌های شاخص شخصیتی حضرتعالی در سازمان اطلاعات سپاه در عرصه اقتدار، امنیت، خنثی‌سازی فتنه‌ها و پشتیبانی اطلاعاتی از مأموریت‌های پدافند غیرعامل در کشور سرمنشا خدماتی است که برای سال‌ها، ماندگار و متبلور خواهند ماند.

مجاهدت و فداکاری‌های حضرتعالی در همه عرصه‌‎های خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چه در معاونت فرهنگی سپاه و سازمان بسیج مستضعفین و چه در سازمان اطلاعات سپاه، الگویی برای نسل جوان و انقلابی کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی و امنیتی کشور خواهد بود.

سلامتی و توفیقات روز افزون آن برادر ارجمندم را در سایه الطاف و عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا از درگاه قادر متعال خواستارم.

غلامرضا جلالی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

ارسال نظرات