خبرهای داغ:
امام جمعه نجف‌آباد گفت: عزت ملت ایران را عزت الهی است و برگشتن به اردوگاه غرب و وابستگی به استکبار راهی جز تباهی ندارد لذا احساس عزت ملت ایران استکبار را به تنگ آورده است.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۲۱
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهرستان نجف آباد در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی، به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: که دشمنان انقلاب از روز اول پیروزی نه تنها از دشمنی خود کم نکرده اند، بلکه روز به روز بر دشمنی خود افزوده اند.
امام جمعه نجف‌آباد با یادآوری ایستادگی نظام قدرتمند جمهوری اسلامی برابر استکبار جهانی، افزود: ترور شهیدانی همچون رجایی و باهنر، رئیس جمهور و نخست وزیر شهید، ترور شهدای هفتم تیر مانند شهید بهشتی و 72تن از یاران باوفایش، ایجاد غائله های متعدد در کشور و تحمیل هشت سال جنگ، تحریم، تهدید و فشار همه جانبه، گوشه هایی از توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در 44سال گذشته است.
وی افزود: دشمنان ما به دنبال براندازی اصل نظام جمهوری اسلامی بودند و می خواستند این نظام پانگیرد، اما امروز قدرتمند و توانمند هستیم که بیانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.
امام جمعه شهرستان نجف آباد ، در ادامه با اشاره به شیوه زندگی شهید رجایی اظهار کرد:شهید رجایی آمده بود خدمت کند و خدمت بی منت و ماندگاری انجام دهد، اخلاص شهید رجایی و شهید باهنر باعث ماندگاری نامشان و عملکردشان شد.
حجت الاسلام حسناتی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای مردم سالاری دینی شکل گرفته و مسئولان در این نظام باید خادم مردم باشند که مقام معظم رهبری هم در سخنان دیروز و هم در سخنرانی های متعدد بر خدمت مسئولان به مردم تأکید دارند.
لازم بذکر است, مراسم گرامیداشت شهدای هفتیم به همت پایگاه بسیج امام جواد علیه السلام حوزه مقاومت امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت شهرستان نجف آباد در حسینیه اعظم برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها