خبرهای داغ:
سرلشکر رحیم صفوی:

آيت الله ناصری باعث رونق علوم و معارف دينی و فقه اسلام شدند

سرلشكر رحیم صفوی دستيار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا در پيام تسليت رحلت حضرت آيت الله ناصری دولت آبادی، اين فقطه عاليقدر را باعث رونق علوم و معارف دينی و فقه اسلام دانست.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۶۳
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشكر صفوی دستيار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا در پيام تسليت رحلت حضرت آيت الله ناصری دولت آبادی، اين فقطه عاليقدر را باعث رونق علوم و معارف دينی و فقه اسلام دانست.

آيت الله ناصری باعث رونق علوم و معارف دينی و فقه اسلام شدند

متن پيام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

فرزندان محترم مرحوم حضرت آیت الله ناصری دولت آبادی رحمه الله علیه
سلام علیکم

رحلت جانسوز فقیه عالیقدر و عالم عامل، مردم دار و مردم یار، حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی‌ ناصری دولت‌آبادی(رحمه الله عليه) موجب تأسف و اندوه عمیق شد.

اين عارف واصل و کم نظیر، از پرچمداران اسلام ناب و مفاخر حوزه های علمیه و شیفتگان و ارادتمندان خاص امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در عصر حاضر به شمار می رود که عمر پربرکت خود را در ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سپری کرد و با درخشش در قلمرو عرفان و اخلاق اسلامی و تربیت شاگردان پرشمار فرهیخته و متصف به اخلاق نبوی و علوی، باعث رونق علوم و معارف دینی و فقه اسلامی گردید و آثار ماندگار خود را راهگشای حوزه های علمیه در پاسخ به نیازهای جامعه اسلامی قرار داده است.

اين فقیه صمدانی از یاران دلبسته امام خمینی (رضوان الله تعالي علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند که آثار و برکات خدمات مردمی ایشان ماندگار خواهد بود و بسیاری از خادمان نظام اسلامی و ملت ایران از جمله اینجانب از نفس پاک، ادعیه خالصانه و رهنمودهای سازنده آن عالم جلیل القدر بهره مند شده ايم.

اینجانب با تسلیت این ضایعه بزرگ به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت مؤمن و قدرشناس ایران و اصفهان، بیت مکرم ایشان، جامعه روحانیت، حوزه‌های علمیه و شاگردان ایشان، برای آن عالم ملکوتی علوّ درجات و رضوان الهی و حشر با پیامبر اعظم و ائمه اطهار علیهم السلام و برای فرزندان عالیقدر و بازماندگان معزز صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

ارسال نظرات